wat zou dit kunnen zijn??

A

Anoniem

Guest
Hoi, ik ben 16 okt voor het laatst ongesteld geweest en voor mijn andere 2 zwangerschappen had ik een cyclus van 29-29 dagen.
Nu hebben we flink wat geklust tijdens mijn vruchtbare dagen (tenminste,ik ga er dan vanuit dat mijn cyclus nu ook 28 dagen is) en mijn NOD is 13-11.
Nu ging ik net naar de w.c. en bij het afvegen zat er een dikke klodder bruinig slijm op het toiletpapiertje (sorry voor de vieze details).
Ik vraag mij nu af of dat met een eventuele innesteling te maken zou kunnen hebben???

Wie heeft dit ook wel eens gehad?

Groetjes Vlindertje 4

Hoi!

Heb het zelf niet gehad, maar je leest er wel vaak over idd. Dat het een innesteling kan zijn!
Hoop het voor je!!!!
Heb zelf last van helder slijm...vreemd want heb mn eisprong al gehad en daarvoor was er dus ook slijm.
Afwachten maar weer dus...

Groetjes Mamaloe

Hoi mamaloe,ik had ook al de hele week meer slijm als anders.
Hoop voor je dat dat misschien toch wel met een zwangerschap te maken heeft.
Ik had dat ook bij mijn vorige 2 zwangerschappen...........

Lastig he al dat slijm;eigenlijk komt het bij alles wel voor,bij eisprong en bij zwangerschap.
En dan denk je je eigen lichaam goed te kennen,en als puntje bij paaltje komt word je toch weer heel onzeker bij alles wat je voelt.
Heb ook al de hele week een zeurderig gevoel in de buik en was net een beetje vaag misselijk (zal wel van de zenuwen zijn).

Vlindertje4

Hoi Vlindertje,

Ja erg raar al dat slijm, vooral omdat je daar nou net niets over leest op het internet.
Kan me ook niet herinneren dat ik voordat we voor kids aan de slag gingen ook buikpijn/zeurderig gevoel in de buik had.
Heb het vooral onderin en ook gewoon in het midden, niet speciaal links of rechts.
Maar ja voor de rest, gevoelige borsten, misselijk... heb er geen last van. Maar ja dat had ik bij de vorige 2 koters ook niet.
Ben intussen zwaar benieuwd en ben eigenlijk ook wel blij dat ik nu geen zwangerschapstesten in huis heb, anders zat ik nu denk ik alwel te testen hihi.
Maar goed dat de winkels morgen gesloten zijn....

x mamaloe

hoi

heb 15nov mijn nod en heb nu ook een zeurderig gevoel onderin m'n buik, word er erg nerveus van. Bij mijn vorige zwangerschap weet ik het eigenlijk niet want toen was het de eerste keer meteen raak! Zijn nu in ronde vier en hoe dichter het bij komt hoe zenuwachtiger ik word.
Heb verder eigenlijk ook geen klachten denk alleen de hele tijd dat ik ongi moet worden en steeds maar naar de wc om te kijken. IK WORD GEK VAN MEZELF, sorry hoor.

Ben er waarschijnlijk ook te veel mee bezig omdat een nichtje en  mijn schoonzusje ook allebei zwanger zijn. En wil niet iedere dag op dit forum kijken maar toch doe ik het, erg vervelend soms.

Sorry voor het klagen, hopelijk gaat het vanzelf over.
groetjes Ellepel  

Hoi Ellepel,klagen mag hier altijd.
En iedereen die graag zwanger wil worden is nu eenmaal erg onzeker bij alles wat we voelen.
Heb zelf al de hele dag een beetje krampen afgewisseld met een zeurderig gevoel in onderrug en buik.
Het mag van mij wel 14-11 zijn,kan ik tenminste testen.............

Oh het is echt spannend.

Groetjes vlindertje4

Terug
Bovenaan