wat zou dit kunnen zijn...???

A

Anoniem

Guest
Hoi
Mark heeft sinds een paar dagen wat rode plekjes in z'n nek, maar nu ging ik net z'n luier verschonen, en heeft hij ineens een grote rode plek  bij z'n heup (waar de luier ook zit).   Ik weet echt niet wat dat is.   Het is bij ons erg warm buiten (30'), zou het daardoor komen??   Ik heb net m'n huisarts gebelt, maar daar kan ik vanmiddag niet meer terecht, die zeggen dan ga maar naar de eerste hulp in het ziekenhuis, nou daar heb ik ook niet echt trek in!!
Groetjes Liesbeth.

Jeetje meid wat vervelend.
Misschien is het warmte uitslag. Hoe is hij er verder onder, hangerig, koorts oid?
Ik denk dat als die plekjes het enige zijn en hij verders niet ziek ofzo is ik het nog even aan zou kijken.
Maar als je het niet vertrouwd zou ik toch even naar de eerste hulp gaan, beter voor niets dan later spijt denk ik maar.

Beterschap met hem

Pauline

sorry ik zou het niet weten, maar als je het niet vertrouwd zou ik wel even naar de eerste hulp gaan vooral omdat je ook het weekend in gaat.

Laat je het nog even weten als je wat meer weet (wat een kromme zin)
Groetjes sandra

Hij is wat hangerig ja... en heeft sinds gisteren ook een snotneusje.   Ik zei vanochtend nog tegen m'n man dat Mark z'n ogen ook niet echt helder staan.   Hij ligt nu ff te slapen, als hij wakker wordt kijk ik gelijk wel hoe het eruit ziet, als het groter wordt ga ik denk maar naar de eerste hulp.

Even een gekke vraag... maar zit er nu tijdsverschil tussen jullie en ons en hoeveel?
Pff ik ben zo'n aardrijkskunde wonder NOTTTT

Het is hier 6 uur vroeger dan bij jullie.   Nu is het dus kwart voor 3.

En hoe is het nu? Ben je nog naar de eerste hulp gegaan of voelde Mark zich al beter?
Groet mv Thom

Terug
Bovenaan