wat zou dit toch een leuk vaderdag cadoutje zijn!

A

Anoniem

Guest
goede avond allemaal.

ik denk kom nog maar even buurten zolaat want kan toch niet slapen.
ik ben net thuis van mn werk en het was weer is een drukke avond (werk bij de thuiszorg)

ik ben nog steeds niet ongesteld terwijl mn nod vrijdag was en heb ook nog niet het gevoel dat ze gaan komen want heb normaal een week van te voren ontzettende hoofdpijn en buik krampen nu helemaal niks (heerlijk)

wel heb ik afgelopen week een beetje kleine rode draatjes in mn urine gehad maar dat is ook helemaal van de baan dus heb goede hoop

ik ben nu van plan morgen achtend te gaan tesen en begin nu wel een beetje zenuwachtig te worden (heb afgelopen woensdag ook getest maar was negatief)

ik hoop zo dat het nu raak is zou echt een tegek vaderdag kado zijn!!

zijn er nog meer meiden hier die hun nod voorbij zijn en gaan binnen kort ook gaan testen?

nou wou dit toch even van me af schrijven en ga nu mn bedje maar is op zoeken
want denk dat ik morgen niet kan uitslapen hihi

nou jullie horen nog van mij

liefs wendy

heey meid
ik ga ook morgenochtend testen!!
spannend he
nou hopen maar dat het voor ons allebei raak is!
succes!

xx

hoi wendy, ook ik ben mijn NOD voorbij morgen zit ik op 5 dagen overtijd, maar omdat ik de laatste maand 31 dagen er tussen had zitten had ik  eigenlijk ook gisteren ong moeten worden maar ook niks en vandaag ook nog niet??ik wordt hier gek van, ik heb vanmiddag getest maar was helaas neg,
we wachten maar weer af want ze zallen wel komen dan denk je ook niet??
ik moet dinsdag naar de gyn en dan hoop ik meer te horen, heel veel succes morgen en ik hoop voor je dat je pos test!!
laat je nog iets weten morgen!!
een dikke kus wendy( ik heb ook de mooie naam ha ha ha)

he meiden

ik heb vanochtend getest en     ...........................  helaas negatief
wel dacht ik een heeeeeel licht streepje te zien maar mijn man zag niks dus zet het maar uit mn hoofd.

ik wacht het maar af verder wnt had woensdag ook al getest en die was ook negatief.

toch kan ik de hoop maar niet opgeven want heb echt het gevoel g=da i zwanger was en bij mn zoontje die volgende week 1 wordt heb ik eerst ook twee negatieve testen gehad dus wacht mn nu ook maar af of die ongesteldheid nog komt zo niet test ik volgend weekeind gewoon weer.

was ook te mooi om waar te zijn.
en had tussen vrijdag en vandaag mn nod dus wie weet toch te vroeg getest.

maar hoe gaat het met jullie meiden?

hoop echt dat iemand vandaag wel het geluk heeft dus succes meiden en lat het me weten

liefs wendy

Terug
Bovenaan