wat zou haar bedoeling zijn

hoi n ddames.toen ik zwanger was van dunya* zei mijn zus waar begin je aan je ik zou het niet doen om weer zwanger te worden.ik zei ik wel.2 weken na mijn bevalling zei mij zus ik ben zwanger.ik wist niet wat ik moest zeggen .ik vind dit echt hard. tegen mij zei ze waar begin je aan  en zelf is ze wel zwanger   en mijn dochtertje is er niet meer   en zelf heeft ze twee kinderen van 13 en 15 .wat zou haar bedoeling hier van zijn.ze zei ook ik hoop wel dat het een meisje wordt erg he ze moet blij wezen met wat ze krijgt als het maar gezond is toch.ik kan haar niet zien raar he ik wil ook weer zo graag maar moet geduld hebben. kusjes janny

Ik denk helaas dat het zo is dat je zus ontzettend weinig inlevingsvermogen heeft. Wat betreft de opmerking tijdens je zwangerschap, misschien wilde ze wel heel graag nog een kleine maar lukte het al een tijd niet.

Je weet nooit wat er in het hoofd van sommige mensen omgaat. Maar zeg haar anders gewoon eens dat ze pijn doet met haar opmerkingen, want dat kan toch nooit de bedoeling zijn.

Ik had van het weekend ook een heel vreemd gesprek met mijn schoonzus. We hadden het over mijn zwangerschap en ze snapte niet dat ik extra controles kreeg (ik ben bevallen na een zwnagerschap van 18 weken), want die had zij nooit gekregen. Toen ik haar aangaf dat zij ook nooit een zwangerschap met prolemen heeft gehad, zei ze het gata nu toch goed. Tja maar de vorige keer dus niet. Ze bgon gelijk over heeliets anders. Ze wilde er gewoon niets van horen.  

Nu denk ik, had ik er maar iets van gezegd, want ik vond het niet leuk.

Dus advies aan ons beide laten we er gewoon eens over praten.

Sterkte meid

Miep

Terug
Bovenaan