<p>hallo allemaal ik weet dak ik wat veel topics plaats maar ben ten einde raad ik ben vorig jaar in december gestopt met de pil omdat wij een kinderwens hebben men lichaam houd me nog beetje voor de zot ene maand weer wel menstruatie andere maand weer niet ik weet niet hoe ik evolutie testen moet gebruiken en moet dit wel?ik hou alles bij een appje bij maar sinds april heb ik mijn menstruatie dus niet meer gehad wij doen wel flik ons best om het raak te maken sinds vorige week erg misselijk geweest in de auto sinds donderdag heb ik bij het afvegen bruin verlies vrijdag dan weer nix gehad en zaterdag opgestaan en weer beetje bruin verlies bij het afkuisen een legband is zelf niet nodig zaterdag avond beetje rood gehad bij het afkuisen zondag ochtend weer beetje bruin gehad bij het afvegen maar het verdwijnt bij de loop van de dag maar is wel erg verveeld ik heb ook wel last van lage rugpijn zou het een innesteling kunnen zijn of mijn lichaam dat me beetje gek maakt?</p><p>kan ik al gaan testen of tog nog beetje te vroeg ik ben zo onzeker over men lichaam pff word er beetje zot van ik lees op internet vanalles maar ben einde raad </p><p>wat denken jullie?</p>