wat zou het zijn jongen of meisje??

Hebben jullie al een voorgevoel of je een jongen of een meid verwacht..?
Ik eigenlijk niet...ik denk vaak een meisje..maar dat komt vast omdat ik daar erg op hoop.. Maar de volgende keer denk ik weer...nee hoor...weer een jongen (ook leuk!)

Groetjes

Hoi Miekje ik heb wel een voorgevoel een meisje. Volgens de chin.kalender is het ook een meisje. Ik heb al een zoontje van net 2 mijn gevoel klopte toen wel en volgens de chin.kalender zou ik ook een jongen krijgen.
Maar ja je weet het pas zeker als ze eruit komt
Groetjes

De chinese kalender klopt bij mij normaal niet,,haha
Ik denk een meisje, ik heb altijd gedacht dat ik een dochter zou krijgen, heb nu 3jongens en dit is de laatste voor ons, zou dus meid moeten zijn,,haha
Mijn man denkt ook een meisje en onze jongste (enige onbevooroordeelde) zegt dat hij een zusje krijgt,,ben erg benieuwd

Manlief beweert dat 'ie toch zeker wel weet wat ie gemaakt heeft', dus het zal een jongetje worden. ;)

Tis toch een beetje taboe om een voorkeur te hebben, maar stiekem hopen we ook op een jochie.
Chinese kalender zegt anders, maar daar geloof ik dan ook niet zo in....

De chinese kalender zegt een meisje, dat zou ik wel heeeeel erg leuk vinden. Ik heb nl al een zoontje.
Maar ik weet hoe leuk kleine mannetjes kunnen zijn dus een jongetje is net zo welkom. Zeker na een jaar maakt het niet uit wat het is. En een jongetje is wat beter voor mijn portemonee :) (grapje!)

hey,
Noubij mij zegt de chinese kalender n meisje wat ik ook wel erg leuk vindt maar zelf denk ik n jongen maak me ook niet uit eigenlijk als t maar gezond is.

Volgens chinese kalender ook hier een meisje. Nu hebben we allebei ook wel heel de tijd al wel het voorgevoel dat het een meid gaat worden. Vriendlief kijkt zelfs al naar meidenspulletjes. We zijn ook veel drukker met meisjesnamen bezig.

Terug
Bovenaan