wat zou het zijn.....??? zwanger /niet zwanger

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Ik ben hier al eerder geweest maar heb ff een pauze gehad omdat ik er teveel mee bezig was. Nu moet ik 5 augustus ongesteld worden, maar heb allemaal klachtjes tja en dan kan ik mijn gedachten er niet vanaf houden....zou het dan nu zover zijn. Ik ben in November met de pil gestop. Heb pijn in de onderbuik (komt en gaat) en heb zachte tepelhoven (of hoe je die dingen ook noemt) en mijn tepels zijn ook gevoelig.. Voor de rest begin ik weer puistjes te krijgen.. Maar waar komt dit vandaan....iehhh en 5 augustus duurt nog zolang!!! Zo ik ben mijn ei ff kwijt....bedankt..

groetjes Fleur

Hoi Fleur,

Oh ik weet hoe het voelt. Ik heb ook  5 aug. NOD en voel nu ook mijn onderbuik en borsten. Maar weet van mijn eerste zwangerschap dat mijn lichaam mij goed voor de gek kan houden.
Maar ik zal voor je duimen. Oh ging de tijd maar wat sneller he?

Succes met wachten,

Groetjes,
Jasmijn

idd Jasmijn, je lichaam kan je ook goed voor de gek houden...maar ik hoop van niet... en de tijd wil ik wel vooruit kijken, geduld he...maar duurt idd lang..

Dag dames,

Ik ben op zoek naar verhalen over pijnlijke borsten en toen kwam ik deze discussie tegen. Ik heb 4 aug mijn NOD, dus we zitten dicht bij elkaar. Blijft iedere keer toch weer spannend he! Wel leuk om 'lotgenoten' te hebben rond dezelfde dag.

Nu is mijn vraag: sinds gisteren enorme pijn in mijn borsten. Wie heeft hier ervaring mee? Is het een goed of een slecht teken?

Alvast bedankt voor jullie antwoord(en)

Muisje

hoi dames

spannende tijden zijn dit altijd he!!!!
ik heb net vandaag een test gedaan,en ik ben ZWANGER,(eindelijk ronde 13)
heb ook met vlagen iets buikpijn,en heel iets pijnlijke tepels!!!!

dus zal voor jullie duimen dat het raak mag zijn...

xxxtam80

Terug
Bovenaan