wat zou het zijn......

Hallo dames

Inmiddels 37 weken ondrrweg.
Sinds gisteren onrustig gevoel in mijn donder. drukkend gevoel van onder en spanning in mijn buik die soms meer is en dan weer afneemt. kleine beweegt wel tussen door......

wat zou dit kunnen zijn............
dit ken ik namelijk niet......

Hee meid!!

Ik ben inmiddels 38 wk en 1 dag! Ik heb hetzelfde als jij... Onrustig gevoel en zeer regelmatig een gespannen buik... Zolang het geen "pijn" doet noemen ze het oefenweeen of voorweeen...
Ik heb soms echt het idee dat het begint, maar t zet tot nu toe steeds niet door...

Succes met de laatste loodjes!!!

Ik heb alleen pijn als ik weer eens heb lopen klooien :) en heb nu in tegenstelling tot vorige weken volledig rust. Ik heb zelf bedacht dat het nog wel even gaat duren maar.... dat weet je natuurlijk nooit.

De verloskundige zei vorige week tegen mij je ziet niet zo vaak dat ze met 37 weken geboren worden :).

Zolang het niet doorzet zijn er nog geen officiele weeen, helaas.

Hier ook al een tijdje het geval! maar er zet niks door!

Ook al echte weeen gehad maar ging na 45 minuutjes weer weg!
En een drukkend en stekend gevoel van onderen!!!! heel erg ! dus... ik hoooop zoooooooo dat het snel begint ik ben vandaag 38.2 maar ik ben t wel zo zat dus ik hoop dat ze snel komt...

Spannend allemaal he??

Dikke kus Amanda

Bij mij beginnen de harde buiken/voorweeen ook steeds vaker te komen. En ik heb ook last van een drukkend gevoel daar beneden.. Volgens de verloskundige zijn het allemaal voorbereidingen op de bevalling dus ik ben blij dat er wat gebeurt.

Terug
Bovenaan