A
Anoniem
Guest
hoi hoi
af en toe ziiten mijn vriend en ik te dagdromen over bepaalde dingen..
wensen dromen idealen etc etc..
ook wat we zouden doen als we een milioen zouden winnen..
wij zouden dan heel graag iets voor ons zelf gaan beginnen, een winkeltje met exclusieve maar wel betaalbare kinderkleding of een van alles en nog wat winkeltje..;
of een soort herbergje oid in het buitenland beginnen ..
heerlijk eigen baas zijn, genoeg personeel in dienst zodat je niet moet werken maar mag werken als je wilt..
doen waar je zin in hebt....
tevens zouden wij dan het huis gaan opknappen (nieuwe badkamer, keuken, slaapkamer, tuin, ws nieuwe meubels)
en een huisje in het buitenland kopen waar we dan lekker naar toe kunnen gaan en waar onze vrienden/familie naar toe zou mogen gaan
ik zou een mini cooper als auto willen en een mooie gezinsauto....(mpv)
tevens op vakantie gaan... (ws de bergen in..)..
en daarna met mijn familie op vakantie gaan..
kleding kopen wat ik mooi vind voor mezelf maar ook voor sophie.., zonder op de prijs te letten.
van sophie een hele mooie fotosessie laten maken...
vrienden of familie daar helpen waar nodig is..(in de breedste zin van het woord).
een groot feest geven voor iedereen die me dierbaar is...
en een groot gedeelte schenken aan stichting doe een wens....
en voor de rest doen waar we zin in hebben..
wat zouden jullie ermee gaan doen, waar dromen jullie over, wat zouden jullie heel graag willen gaan doen, maar kan het niet door het geld..
vertel het hier en droom lekker mee................
liefs tobi
af en toe ziiten mijn vriend en ik te dagdromen over bepaalde dingen..
wensen dromen idealen etc etc..
ook wat we zouden doen als we een milioen zouden winnen..
wij zouden dan heel graag iets voor ons zelf gaan beginnen, een winkeltje met exclusieve maar wel betaalbare kinderkleding of een van alles en nog wat winkeltje..;
of een soort herbergje oid in het buitenland beginnen ..
heerlijk eigen baas zijn, genoeg personeel in dienst zodat je niet moet werken maar mag werken als je wilt..
doen waar je zin in hebt....
tevens zouden wij dan het huis gaan opknappen (nieuwe badkamer, keuken, slaapkamer, tuin, ws nieuwe meubels)
en een huisje in het buitenland kopen waar we dan lekker naar toe kunnen gaan en waar onze vrienden/familie naar toe zou mogen gaan
ik zou een mini cooper als auto willen en een mooie gezinsauto....(mpv)
tevens op vakantie gaan... (ws de bergen in..)..
en daarna met mijn familie op vakantie gaan..
kleding kopen wat ik mooi vind voor mezelf maar ook voor sophie.., zonder op de prijs te letten.
van sophie een hele mooie fotosessie laten maken...
vrienden of familie daar helpen waar nodig is..(in de breedste zin van het woord).
een groot feest geven voor iedereen die me dierbaar is...
en een groot gedeelte schenken aan stichting doe een wens....
en voor de rest doen waar we zin in hebben..
wat zouden jullie ermee gaan doen, waar dromen jullie over, wat zouden jullie heel graag willen gaan doen, maar kan het niet door het geld..
vertel het hier en droom lekker mee................
liefs tobi