Wat zou jij doen???

A

Anoniem

Guest
Ik heb vorige week een leuke babykamer op speurders.nl voor 190 gezien en heb meteen de eigenaar gemailt om te vragen wanneer ik langs kon komen om de kamer te bekijken. Nu kreeg ik net een mailtje met de boodschap dat  hij  de babykamer al uitelkaar heeft gehaald en dat ie in de schuur stond.
ik weet nu niet of er beschadigingen zijn op de foto ziet het er goed uit, maar je weet niet van wanneer de foto is. en het is toch 190euro.

wat zouden jullie doen????

Groetjes Chams

Hee Chams,

Ik zou gewoon gaan kijken hoor!

Wij hebben ook de babykamer via marktplaats gekocht, voor 250 euro en ook bij ons was het bedje uit elkaar. De kast en commode dan wel niet maar wat wij hebben gedaan, is even met de eigenaren langslopen en controleren of alle onderdelen aanwezig zijn en of alles er keurig uitziet. Gewoon de tijd voor nemen dus en als ze dat niet willen, nou dan weet jij ook voldoende.

Bel ze op en spreek dat gewoon met ze af, ik kom kijken en kom de kamer kopen, als we wel even mogen kijken of alles er goed uit ziet en aanwezig is. Niets mis of raar mee hoor, omdat te vragen/ zeggen.

Wij moesten er 150 km voor rijden, dus we hebben ook aangegeven, dat we er op vertrouwden een goed product te kopen. Die mensen begrepen het volledig!!

Succes ermee!!

Groeten, Esther

Dank je. Je hebt gelijk ik moet gewoon de tijd nemen. Ik moet er namelijk ook bijna 2 uur voor rijden. Ik ben echt benieuwd, hopen dat het na zo'n lange rit niet tegen gaat vallen.

Gr Chams

quote: Chams22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2006 16:41:25'));

Dank je. Je hebt gelijk ik moet gewoon de tijd nemen. Ik moet er namelijk ook bijna 2 uur voor rijden. Ik ben echt benieuwd, hopen dat het na zo'n lange rit niet tegen gaat vallen.

Gr Chams

Hoiiii,

WIj hadden ook een leuke babykamer op marktplaats zien staan.En we hebben gemaild en zijn gelijk gaan kijken.De commode zat nog in elkaar,maar de kast en bedje niet.We hebben het gekocht,maar konden niet alles gelijk meenemen.Dus we hebben thuis alles even in elkaar gezet en de volgende dag weer heen gereden.Was wel weer 1 uur en kwartier in de auto.Maar dan heb je wel iets wat je leuk vind.Zal zeggen gewoon gaan en neem niet alles gelijk mee.Haal de volgende dag ook wat op.Kun je thuis even kijken of alles goed is.

Groetjes Ik

Terug
Bovenaan