Wat zouden jullie denken of doen?

A

Anoniem

Guest
Ik ben in december gestopt met de pil. Een paar dagen later, 23 december, werd ik ongesteld. Nu had ik 21 januari ongesteld moeten worden (als ik 28 dagen reken), maar nog steeds niets. Soms denk ik dat ik zwanger ben, ik ruik beter, ben duizelig, ik heb een opgeblazen gevoel, ik heb hoofdpijn, heb grotere borsten...maar ik heb geen zere borsten (had ik de vorige keer heel erg). Ongeveer anderhalve week geleden had ik ook een paar dagen, elke dag, een beetje bloed, alsof ik net ongesteld was geworden of alsof het de laatste dag was van mijn ongesteldheid. Ik heb vandaag weer gestest, maar niets. Ik word er echt onzeker van. Is het ontpillen? Sla ik een ongesteldheid over? Wat zouden jullie doen in mijn geval?

Je lichaam kan behoorlijk van slag zijn als je stopt met de pil. Ik had de eerste maanden ook een onregelmatige cyclus.

het kan een reactie van het lichaam zijn op het ontpillen. als je het zeker wilt weten zou ik een test doen.

groetjes hilda

Ik heb een aantal van jouw symptomen ook gehad. Bij mij was het gewoon ontpillen. Ook ik had d eeerste keer een normale ongi, maar de tweede keer net als jij een paar dagen een beetje bloed.

Je zei dat je ook een test hebt gedaan vanmorgen. Als je zwanger zou zijn, zou je nu toch wel positief moeten testen, twee weken later. Toch hoor je ook wel van mensen dat ze pas na 3 weken positief testen. Ook niet elke zwangerschap is hetzelfde met dezelfde signalen.

Ik zou het houden op ontpillen. Houd je de 'klachten', dan kun je altijd even naar de huisarts gaan of bellen met je vraag.

Succes!

Liefs, Daisy

Hay meid!

Ik heb 11 jaar non-stop de pil geslikt. Moest zelfs vanwege hevige buikpijn 2 strippen slikken en dan een stopweek doen. Ik had dus echt verwacht dat het behoorlijk in de war zou zijn. Maar nee hoor. Precies een maand na het stoppen met de pil werd ik ongesteld en daarna was ik al zwanger. Helaas is dit niet goed gegaan maar ik bedoel alleen te zeggen dat het bij iedereen anders gaat. Al je denkt dat je zwanger bent: testen! Niet? dan afwachten!

xxxxxxxxxxxxxxxx me

ik heb hetzelfde gehad! was bij mij toch echt ontpillen heb toen de eerste maand een mand overgeslagen maar had wel allerlei symptonen...

\maar je weet het alleen zeker als je test ieder lichaam is anders en misschien is t bij jouw wel gelijk raak...

succes

Terug
Bovenaan