Wat zouden jullie doen en denken?

A

Anoniem

Guest
Ik ben in december gestopt met de pil. Een paar dagen later, 23 december, werd ik ongesteld. Nu had ik 21 januari ongesteld moeten worden (als ik 28 dagen reken), maar nog steeds niets. Soms denk ik dat ik zwanger ben, ik ruik beter, ben duizelig, ik heb een opgeblazen gevoel, ik heb hoofdpijn, heb grotere borsten...maar ik heb geen zere borsten (had ik de vorige keer heel erg). Ongeveer anderhalve week geleden had ik ook een paar dagen, elke dag, een beetje bloed, alsof ik net ongesteld was geworden of alsof het de laatste dag was van mijn ongesteldheid. Ik heb vandaag weer gestest, maar niets. Ik word er echt onzeker van. Is het ontpillen? Sla ik een ongesteldheid over? Wat zouden jullie doen in mijn geval?

Hee,

Vervelend he? Ik heb een bijna gelijke situatie meegemaakt.. Ik ben in december gestopt en pas 2 dagen geleden voor het eerst ongesteld geworden. Ik werd ook erg onzeker van het wachten. Wist ook niet of en wanneer het zou komen.. Nu kunnen wij aankomde maand gewoon verder klussen. Ik hoop voor jou dat je zwanger bent, maar het kan zijn dat je cyclus langer is, maar ook dat je ongesteldheid anderhalve week geleden toch geweest is, toch?....
Moeilijk he?? Ik zou toch nog even wachten met testen, omdat je vandaag nog getest hebt...
Sterkte he!

Terug
Bovenaan