wat zouden jullie doen (roken)

Hoi iedereen,

Ik werk bij mensen thuis en sommige van mijn clienten roken. Ik wil ze nog niet vertellen waarom, maar ik wil eigenlijk niet meer dat ze in mijn buurt roken! (niet in de laatste plaats omdat ik het enorm vind stinken, terwijl ik daar anders geen last van heb)

Wat zouden jullie doen?

Nu eerst een week vakantie (nou ja nog twee cursusdagen)! Heerlijk!!

Heb je wel eens aangegeven dat je liever zou hebben dat ze niet roken op het moment dat jij er bent?
Je zou anders misschien (eerst even een paar keer kuchen) kunnen zeggen dat je verkouden bent en er last van hebt ofzo.
Succes ermee.

Hoihoi,

Tegenwoordig heeft toch iedereen recht op een rookvrije werkplek? Maar ik snap het ook wel als je geen zin hebt die discussie te voeren.
Een paar keer kuchen zou misschien een goed idee zijn, maar ik denk dat je het ook best wel gewoon kunt vragen. Tegenwoordig wordt er zo veel geschreven/gezegd over (mee)roken op het werk dat ik niet denk dat het raar is hoor.. (Tenzij je ooit hebt gezegd dat je het zo lekker vind ruiken of zo hahaa)

Succes!
Floppie

Nou het zal wel gek zijn denk ik. Bij een aantal mensen kom ik al meer dan een jaar. Ik heb er nooit een probleem van gemaakt en nu zou ik dan opeens aankomen met dat ik het vies vind of zo...

Maar goed misschien dat ik over twee weken als ik weer naar clienten toe ga er al wel aan toe ben om het te vertellen. Je weet nooit...

bedankt in ieder geval voor het meedenken

Terug
Bovenaan