Wat zouden jullie doen?

<p>He meiden,</p><p>Ik ben benieuwd na jullie mening</p><p>Ik heb gisteren een medische echo gehad met 14 weken, nou hebben wij aankomende zaterdag de geslacht bepaling. </p><p>Ik vroeg aan de vrouw van de echo als ze iets zou zien of ze het zou willen opschrijven omdat als er 2 mensen zelfde zeggen toch beter als 1 zou zijn.</p><p>Nu heb k de dichte envelop hier liggen maar me ongeduld wint bijna.. wat zouden jullie doen?</p><p>Kijken of wachten?</p><p>Liefs</p>

Zolang ze het niet met zekerheid kon zien want dat is gemiddeld met 16 weken zeggen ze zou ik wel wachten. Ik zou het liever in 1x goed horen dan alsnog twijfelen of het wel klopt
hoe graag je het ook wil weten ?

Aankomende zaterdag ben ik 15 weken net zoals bij mijn dochter toen k het geslacht kreeg haha.
Maar nu had ik een extra echo en vroeg ik als ze het kon zien ze het wou opschrijven.
Als k volgende week er ben en beide hebben het zelfde dan is het meer zekerheid dan 1 voelt het dan voor mij haha. Alleen zou ik dan wachten tot volgende week en dan pas de envelop openen als ik het heb gehoord van de pret echo of nu al haha 

??

Haha ik zou ook niet kunnen wachten....., veel te spannend ?
ik heb met ruim 14 weken een geslachtsbepalende echo gehad. En de echoscopist zei dat ze het geslacht dan al vrijwel altijd kunnen bepalen.

Terug
Bovenaan