Wat zouden jullie doen??

A

Anoniem

Guest
Ik moet zo naar de tandarts maar mijn tandarts zei de volgende keer maken we wel een fototje.
Ik ben sinds kort bezig om zwanger te worden, maar denk zelf al dat het raak is.
Een week geleden verloor ik al wat donkere (bloed/afscheiding) zou een innesteling kunnen zijn, en heb sinds gisteren zeer gevoelige tepels of soms zelfs wat pijnlijk.
Wat zouden jullie doen wel of niet dat fototje laten maken?

Ik zou het even overleggen met de tandarts.
Gewoon even vragen of het kwaad kan.
Ik had ook zo'n soort vraag neergezet maar dan over een verdoving bij de tandarts.

Ik wil je gevoel niet in de grond stampen maar,die bloeding van jou kan trouwens ook gewoon een tussentijdse bloeding zijn die heb je wel vaker in het midden van je cyclus.

Liefs Bibbi

Ps succes straks

Hoi Yona

In zo'n foto zit best wel wat straling. pas aub enorm op!!!
zeg maar tegen de tandarts dat je bezig bent en dat je een andere afspreek wil maken op moment dat je zeker weet wanneer  het niet raak zou zijn. in je ongi periode of zo.

Een vriendin van mij moest ook naar de tandarts en ze wist dat ze zwanger was, maar die mag dus nu 9 maanden wachten voor ze verder gaan. Het is gewoon onverantwoord om het toch te doen.

Maar heb het er over!! dan komt het vast goed!!

Succes Alma

Heb het laatst zelf ook nog gevraagd, maar bij onze tandarts hebben ze een nieuwe rontgenapparaat dat een andere vorm heeft zodat de straling alleen op de plek komt waar het nodig is... ik hoefde geen loden schort of niks over en de tandarts en assistente bleven gewoon in de behandelkamer... en die maken veel foto's op een dag... Volgens hen was deze niet schadelijk als je zwanger bent of wilt worden...

liefs.. Bats

Hoi bedankt voor jullie reactie.
Hebben voor de zeker toch geen fototje laten maken.
Kom wel weer terug als ik ongi ben of pas na me zwangerschap (stiekem hoop ik dat).

Terug
Bovenaan