wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Even een vraagje...

Mijn vriend is afgelopen week 40 jaar geworden en geeft morgen een groot feest in een cafe.
Ik denk dat het erg gezellig wordt,en verheug me er ook op.
Ik heb een rot week achter de rug,en heb gisteren te horen gekregen dat ik een baan heb..dus ook een reden om een feesje te vieren.

Ik heb eigenlijk altijd op feestjes en met uitgaan alcohol gedronken,alleen nu al een aantal maanden niet meer.
Dit omdat ik het ook makkelijk kan laten en ik dacht dat het ook beter is ivm zwanger raken.
Maar ik weet dat ik morgen best wel zin heb om me weer eens lekker te laten gaan(natuurlijk niet overdreven)
Veel mensen weten dat ik zwanger wil raken dus ik hoef ook niet stiekum te doen,alleen krijg je dan natuurlijk de vraag als je geen alcohol drinkt,en   ben je zwanger??Daar heb ik eigenlijk ook niet zoveel zin in.

Ik ben dus een beetje aan het twijfelen...misschien dan maar een paar glaasjes,kijken hoe dat bevalt,ben nu ook niks meer gewend.
Ook zit ik nu in   mijn meest vruchtbare week(volgens mij)....is dit een probleem??

Wat zouden jullie doen??

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

Je kan toch best n wijntje drinken? Desnoods met een glas water ernaast.
Moet kunnen toch?

Veel plezier!
Groetjes Daan

Hoi Swinnie,

Ik zou gewoon lekker gaan feesten. Volgens mij maakt dat niet zo uit voor je vruchtbaarheid. En wat is nou 1 avondje lekker feesten op de zoveel andere dagen?
Ik wens je veel plezier en geniet er lekker van.

Groetjes Andrea

Hoi!

Ja jullie hebben gelijk,ga ik lekker doen!!

Dankjewel voor jullie advies!!

Liefs,Swinnie

Hoi Swinnie,

ik zou er lekker van gaan genieten hoor. Je hebt het verdient en die ene avond maakt echt geen verschil.

Geniet van het feest!

Hoi,

Gefeliciteerd!

Tja, ik vind dat ook heel moeilijk.... maar ik denk dat je (met mate) best wel alcohol kunt drinken.

Ik drink in ieder geval zo heel af en toe op een feestje ook wel eens een wijntje ofzo. Al is het alleen maar om tegenover anderen te laten lijken alsof we nog niet bezig zijn...

Heel veel plezier.

Daphne

hey swinnie,
ook van mij weten een hoop mensen dat ik zwanger wil worden , en ik drink nu ook heel beperkt maar wij hadden laatst ook n feestje en daar heb ik me ook wel wat laten gaan
niemand die iets zei.. gelukkig , denk dat het wel n flinke proost verdiend hoor na die rotweek van je!!!
vier lekker en geniet ervan strakjes mag je 9 maanden strebgere regeltjes navolgen!
heel veel plezier he
kus tamaar

Hoi meid,

Ik zou gewoon lekker genieten hoor. Moet kunnen...
Alvast veel plezier!

Liefs,
Lei

Terug
Bovenaan