Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Hallo lieve dames,

Graag zou ik van jullie willen weten wat jullie zouden doen in deze situatie... Mijn man en ik hebben 2 kinderen eentje van 2 en eentje die net 1 is geworden. Nu begint het bij ons alweer te kriebelen om zwanger te worden van een derde.. We willen dit heel graag maar vinden jullie het te snel op elkaar? Ik wilde graag jong kinderen zodat ik hoop dat ik lang van ze kan genieten. Als we nu weer zwanger zijn is dit voor ons wel de laatste.

Alle adviezen zijn welkom

Liefs,
Lelie

als jullie het allebei willen,dan zou ik er gewoon voor gaan.
het zal druk zijn met drie kinderen waar niet zoveel leeftijdsverschil in zit,maar dat hou je toch,ook al wacht je nog een jaar.
volg gewoon jullie gevoel

Hoi Lelie

Ik persoonlijk verschil met me zusje maar 14 maanden en ben daar best blij mee want we hebben onze hele jeugd bijna alles met elkaar gedaan en ondekt. en je weet niet hoe lang het duurd voor dat je zwanger bent. Dus ik ben er voor om de kids een beetje dicht op elkaar zitten qua leeftijd het is leuker voor hun en zelf als je het zelf wilt gewoon doen. niemand lijd jullie leven alleen jullie zelf.

Succes met het zwanger worden (wij zijn voor de eerste bezig, duurd mij allemaal te lang hhhiih )

Groetjes quinta

hoi,

ik zit een beetje met dezefde twijfel.

ons dochtertje is nu 10 maanden en ook wij willen aan een tweede kindje gaan beginnen.
ik laat volgende week mijn spiraaltje verwijderen, maar denk wel: is het niet te snel.
maar goed..raak ik meteen zwanger dan schelen de kinderen ruim 18/19maanden.
en ik ga er niet vanuit dat het meteen raak is.

Maar we gaan er toch voor.
Als je het graag wil....doen!!

succes
mejon

hoi

Je moet doen wat je hart ingeeft Zelf heb ik ook drie kinderen in drie jaar en ik moet zeggen dat het mij meevalt zo druk is het niet Ik ben nu weer zwanger en ik kan niet wachten tot het er is heerlijk al dat leven om me heen
groetjes Corina

Terug
Bovenaan