Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Hallo Dames,

Ben ik weer..

Ik zwerf inmiddels al ruim een jaar rond op dit forum. Al 1,5 jaar heb ik enorme kriebels maar manlief lijkt het nog niet helemaal zo te ervaren.

In eerste instantie zouden we wachten tot het voorjaar (2007) maar vanwege de financien en omdat ik nog geen baan had en op school zat hadden we dat naar juni/juli (2007) uitgeschoven. Financien waren inmiddels wat beter op orde, kheb inmiddels ook een baan (32 uur per week) dus kunnen we hard gaan werken aan de lening die we nog hebben, we hadden afgesproken dat ik eind deze maand zou mogen stoppen met de pil.

In Juni/ Juli konden we niet alleen stoppen met de pil vanwege de financien maar met name omdat er een operatie gepland stond, die is inmiddels achter de rug. Terug geweest op controle, nog niet goed. Sta opnieuw op de wachtlijst,alleen de wachtlijst is minimaal 9 maanden, en operatie en herstel hiervan duurt ongeveer een half jaar. Al met al ben ik dus ruim 1,5 jaar verder voordat ik herstelt ben. Komt er dus op neer dat we eind van de maand niet stoppen met de pil.

Ik wil zo graag een kindje, maar manlief vind dat we moeten wachten totdat ik een vast contract heb (werk nu nog via het uitzendbureau heb daar een contract voor 3 jaar, maar kan over een half jaar al gedetacheerd worden) en dat ik eerst geopereerd moet worden, maar dan ben ik dus 1,5 jaar verder.

Wat zouden jullie doen??? Hoop graag wat te horen van jullie!

Liefs, Maaike.

Hallo Maaike,

Dat is lang geleden zeg! Vorig jaar hebben we nog al eens wat afgekletst. Blij dat je operatie achter de rug is en nu moet je dus weer! Het is een moeilijke beslissing he? Ik was gewoon gestopt met de pil, want een kindje valt ook niet te plannen. Je weet niet wanneer het raak is en anders moeten ze de 2e operatie maar uitstellen. Ik weet natuurlijk niet hoe ernstig en belangrijk de operatie is, die je nu dan nog krijgt hoor.

Ja en wat manlief zegt over vast contract, ja wat zegt tegenwoordig een vast contract nog? Niks..en werkgevers zijn er ook niet zo happig op om een vast contract te geven ook nog eens een keer. Toen ik gestopt ben met de pil, was ik net zelfstendig ondernemer geworden en had ook geen zekerheid. Maar goed dat is een keuze die iedereen voor zichzelf moet maken.

Inmiddels ben ik nu 18 weken en 3 dagen zwanger en dat pas in de 12e ronde, we zijn bijna een jaar bezig geweest.

Nou meid, heel veel succes en ik hoop dat je een goede keuze maakt, laat het nog maar even horen hoor.

Liefs yvonne

Hoi Maaike
ik zit precies in hetzelfde schuitje als jij,wat betreft de mannen dan.
ik wil heel graag een tweede kindje maar mijn vriend wil dit absoluut NOG niet.
maar mijn verlangen is zo verscrikkelijk groot,dat ik niet wil wachten.
je moet er natuurlijk met zijn 2en voor gaan,maar ik zal zo graag gewoon de pil perongeluk vergeten,maar ja dan verplicht ik hem om vader te worden,en dat kan niet (volgens zeggen) maar je verlangen moet maar is zo groot zijn.
ook ik zit met mijn handen in het haar.
succes met je beslissing  

Terug
Bovenaan