wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
hoi hoi,

ik heb al eerder een berichtje geschreven omdat ik heel erg buikpijn had en dat volgens de gynacoloog een eisprong heb gehad.
Nu heb ik vrijdag een echo gehad waarop inderdaad te zien was dat mijn eisprong was geweest, terwijl ik die vandaag pas verwachte.
Alles zag er prima uit, alleen had ik waarschijnlijk een beetje bloed in mijn buikholte gekregen tijdens de eisprong en vandaar die pijn.

Nu de vraag: Op dag 8 in mijn cyclus een beetje pijn, op dag 10 in mijn cyclus heel erg pijn en op dag 13 in mijn cyclus was de eisprong al geweest. Vroeg dus. Wanneer kan ik nou mijn NOD verwachten?
Ik verwacht niet dat ik zwanger ben hoor want alleen zaterdag geklust en de rest van de week niet ivm erge buikpijn. (zonde he)

Nou goed, wanneer zouden jullie er een zwangerschapstestje tegenaan gooien?

groetjes diedoes

Hey diedoes,

Jij helpt mij dan probeer ik jou te helpen!

Wat ik hier op de forums lees, wordt je ongi 14 dagen na de eisprong, daar zal ik vanuit proberen te gaan! Heb je verder een normale cycles?

Ik vind het echt bijzonder dat je de eisprong kan voelen, zou niet weten wat ik zou moeten voelen! Misschien heb ik er geen??

X Deb

Hoi deb,

ik voel mijn eisprong eigenlijk altijd, een zeurende pijn onderin mijn buik, soms een beetje aan de rechterkant en soms links. Nu dus links en op de echo duidelijk te zien dat daar idd een eisprong was geweest. Ik heb bij de tweede zwangerschap ook de innesteling gevoeld, deed echt zeer. Dus ben ik er blijkbaar gevoelig voor (wel 2 bevallingen zonder een kik te geven).

Ik denk dat er meer dames zijn die geen eisprong voelen dan dames die ze wel voelen dus zou me helemaal geen zorgen maken daarover. Mocht je toch twijfelen, dan kun je altijd een keer een ovulatie test halen. Heb ik 1 keer gedaan en was meteen zwanger.

groetjes diedoes

oja, mijn cyclus weet ik niet nu, ben net 3 weken gestopt met de pil. Voor mijn eerste zwangerschap cyclus van 28 dagen, nu zou ik dus op 24 dagen uitkomen, lijkt me erg kort. Maarja als ik wel een goede eisprong heb hoef ik dan ook minder lang te wachten, das dan wel weer handig.

groetjes diedoes

Hey,

Ik had deze maand ovu testen, 7 dagen lang vanaf de 11e dag van mijn cycles op het zelfde tijdstip getest, s avonds na mijn werk. Maar er waren geen strepen te zien, zelfs de controle streep bijna niet. Op de bijsluiter stond dat er soms wel eens een fout in kon zitten, hoop dat dat zo was, want anders zou ik misschien geen eisprong hebben.

Als je ongesteld wordt betekend dat toch dat je een eisprong gehad hebt?

Wanneer heb jij je NOD?

X Deb

stomme vraag, sorry je weet het zelf ook niet precies, sorry sorry

hoi deb,

geeft nioet hoor. Ik heb ook gehoord NOD 14 dagen na de eisprong. Dus misschien 12 februari. Zou wel mooi zijn om op valentijsdag te testen als ik dan nog niet ongi ben.

Hopelijk zat de ovulatie test ernaast. Wat ook kan is dat je eisprong al geweest was, dat is bij mij dus wel zo. Ik zou als het nu niet is gelukt het volgende maand weer eens proberen en misschien met een ander merk. Bij mij is het 4 jaar geleden dus weet niet meer welke ik had. De andere dames hier weten vast wat een goed merk is.

En jou NOD (ik kan nu niet terug lezen, das lastig)

groetjes diedoes

Ik zou morgen mijn NOD hebben! Spannend! Het is pas de 2e ronde dus als het niet lukt gaan we gewoon weer verder! Voorlopig laat ik de ovu testen even, dan ben ik er helemaal erg veel mee bezig, als het over een maand of 3 nog niet raak is wil ik het nog wel eens proberen! We hebben nu gewoon 2 weken lang geklust, meer kan je niet je best doen toch, hihi!

Jij weet natuurlijk al een beetje wat je kan verwachten, op een of andere manier heb ik het gevoel dat het niet gaat lukken, weet niet waarom, kan niet geloven dat ik zwanger zou kunnen zijn!

X

Terug
Bovenaan