wat zouden jullie doen...

Hoi hoi

Heb even jullie raad nodig...

sophie is 6 mnd... ze weegt ongeveer 7 kilo en is 67 cm.....

voorheen dronk ze 4 flessen van 210 cc en 7 schepjes en een klein potjes groenten...

08.-09.00-        210 cc 7 schepjes
12.00-                  210 cc 7 schepjes
16.00                  groentehapje 4mnd en 150 c 5 schepjes
20.00                  210 cc ( pap)

tussendoor soms wat sap, koekje, fruit...( al na gelang hoe het uitkomt).

vandaag ben ik begonnen met de grotere potjes van 6mnd en na dat potjes  zat ze vol  ik ben gaan wandelen en nu slaapt ze

normaal krijgt ze dan om 20.00 nog pap en gaat dan slapen...

dus dan zouden we vandaag op 3 flessen uitkomen

iets  in me zegt dat dat te weinig is ( ze is niet zo'n dikkertje en kan het dus wel gebruiken)

wat zouden jullie doen.........

liefs tobi

Pfff lastig is dat he.

Tja ik zou zeggen even vandaag proberen 3 flessen, komt ze niet is het voldoende voor haar en anders toch een 4 de fles.

Hou altijd haar plasluiers in de gaten en of ze levendig/alert is.

Succes

Pauline

Volgens mij zitten ze sneller vol van opvolg melk.
Tom dronk voorheen 4 x 210 ml, maar nu met opvolg melk nog maar 3 x 210 ml.
Hij eet nu natuurlijk ook nog eens fruit en ik hoop binnenkort ook groente..hahaha.
Hij zit gewoon vol aan het einde van de dag!

Groetjes Floor.

hoi hoi

Daniëlle ging met 6 maanden ook naar 600ml, nu sinds ze acht maanden krijgt ze 500ml
tussen de middag krijgt ze een boterham en 100ml melk

Groetjes Veronique mv Daniëlle

*Op de pakken van de opvolgmelk staat 3 tot 4 flessen in totaal per dag 700-800 ml.*
Ik weet dat dit een richtlijn had maar gisteren had ik de voedingsdeskundige van nutricia aan de lijn en die zei ook dat ze nog wel zo'n 700-800 ml per dag nodig heeft.

Maar mijn dochtertje komt daar ook niet aan. Kan het er toch ook moeilijk in proppen, dan komt het er net zo hard weer uit.

Hallo,

Tijn is 5,5 maand en krijgt sinds een week nog 3 flessen van 200, berder krijgt hij fruit en groente en tussendoor een beetje sap. Ik denk dat hij totaal nu aan de 700cc vocht per dag komt. In het begin wilde hij zijn sap niet zo, nu drinkt hij zo 100cc weg.
Ik heb die 4e fles laten vallen omdat hij zoveel liet staan per fles. Nu is hij weer super tevreden en gaan de flessen weer helemaal leeg. Ik zou me niet al te druk maken, let goed op je dochtertje en dat ze wel die 3 flessen leeg drinkt. En wat er al gezegd werd vol is vol, je kan er niet meer inkrijgen als lukt.

Succes ermee,

groetjes Danielle (mv Tijn 26-09)

Terug
Bovenaan