Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden
Ik ga dus een trip trap kinderstoel aanschaffen maar ik wil even jullie mening weten.
Bij de prenatal is hij te koop voor 149,95 en dan moet je er nog zo'n beugel bij kopen van ongeveer 34,95. dus dan komt dat op zo'n 185,00 euro.
Ik vind dat echt wel heel veel geld maar ik wil hem ook graag hebben.
Nu heb ik een site op internet gevonden waar hij te koop is voor 105,87 euro! plus die beugel van 36,87.
Alleen is het wel een duits bedrijf geloof ik, maar het scheelt wel heel veel in de prijs.
Nu vraag ik me af of jullie het bedrijf kennen? (duits meisje) misschien?
En wat zouden jullie doen, zouden jullie gewoon naar de prenatal gaan of hem hier bestellen. Ik ben namenlijk wel een beetje bang om opgelicht te worden.
Misschien kunnen jullie even een kijkje nemen en je oordeel geven....
http://www.skandic.de

Ik hoor het wel!

Groetjes Rianne, mama van thijs

Ziet er niet slecht uit, maar let wel op. Je moet er nog wel verzendkosten bij betalen, omdat je dan op een bestelling onder de 170 euro zit. Even kijken hoe hoog die dan nog zijn.

Groetjes Ilona

en in nl zijn ze nergens goedkoper te vinden. Misschien via kieskeurig.nl of   een dergelijke site.

Ik ben een zomer2006 moeder en heb de stoel via het zelfde bedrijf besteld. Ik had hem twee dagen later al in huis. Er zijn meer moeders die dit gedaan hebben en niemand heeft klachten etc gehad. Alleen toen hoefde je nog een extra verzendkosten te betalen (een paar maanden geleden).

Annemieke

Terug
Bovenaan