Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Ik wil zo graag me mannetje ophalen van schiphol, hij is een  goede week op vakantie geweest en het leek me zo leuk om hem te verrassen met de kleine.
Alleen nu heeft hij 2 uur vertraging, ik woon vlakbij schiphol dus hoef niet lang te reizen, maar het valt nu eigenlijk net tijdens haar fles en slaapje, en dan maar hopen dat hij niet nog later is, hou het goed in de gaten op teletekst. Maar wat zouden jullie doen, dan maar even alles wat later, en dat ze in de auto in slaap valt, of toch maar thuis op hem wachten.
Fles meenemen is ook geen optie, daar heeft ze dan echt de rust niet voor om te drinken.
Echt balen! Het kwam anders zo mooi uit! groetjes!

Meid, ik zou zeggen inladen die boel.
Lekker spullen voor de fles meenemen, wagen mee en gaaaaaaaaaaaan
Nou ik weet zeker wat zal je husband verbaasd zijn  een mooiere thuiskomst kan je je toch niet wensen.
Ik zou echt niet twijfelen, maar dat komt misschien ook omdat beide jongens "overal" sliepen en ik ze slapen van in de auto over kon leggen in de wagen

In ieder geval komt je mannetje weer thuis dat is sowieso feest toch

groetjes
Achnita

Hoi

Ik zou dus wel naar Schiphol gaan, maar Birgit is niet zo van strakke schema's dus dat is elke dag anders... Ze krijgt ook nog de borst en is een lastige slaper vandaar...
Kun je de fles niet meenemen dat je in de parkeergarage in de auto de fles nog rustig kan geven? Neem alles mee en als ze niet wil dan niet maar heb je wel die verrassing voor je vriend. Je kan misschien wel 1 x tje van het scham afwijken, en dan in de loop van de dag weer de draad oppakken met misschien wat verschil?

Er zullen   zich nog wel meer momenten voordoen dat t n keer niet uitkomt toch?

Veel plezier iig dat hij weer thuis is straks!

Evelien

hij is nog later  maar we gaan gewoon had ik bedacht!
Ben denk te erg van de strakke schema's haha, behalve vandaag!
Heb er zo'n zin in!

Hoi,

Waarom vervroeg je alles niet een beetje!! Als hij nu nog later komt, kun je net een fles geven, of net nog even laten slapen.

Veel plezier vandaag met het ophalen van je vriend en geniet van zijn gezicht als hij jullie daar ziet staan.

Groetjes Martine

Gewoon gaan zou ik ook doen. Je man zal verrast zijn!!

En morgen weer een gewone dag toch hahha

groetjes Mariska

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN

fijn   weekeind ( zal wle lukken he )

groetjes moekje

hoi hoe is het nu gegaan? Geniet je weer een beetje van je mannetje en hoe reageerde de kleine.

Heel veel plezier en geniet van elkaar.

Inge

Terug
Bovenaan