Wat zouden jullie doen??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

de feestdagen zijn weer in aantocht!! Erg gezellige, maar drukke dagen.
Nu hebben wij 1e kerstdag nix, maar 2e kerstdag zijn we uitgenodigd bij mijn ouders (ma en stiefpa) om te brunchen en dan zien we wel hoelaat het wordt, maar zijn ook uitgenodigd bij mijn schoonouders om daar te komen eten.
Het is zo dat de kleinkinderen van mijn schoonouders zelden bij elkaar zijn. Dit omdat wij ver weg wonen, en mijn schoonbroer gescheiden is, en zijn kinderen bij hun moeder wonen.
Jullie begrijpen wel dat dit erg leuk zou zijn voor mijn schoonouders.
Maar bij mijn ouders zijn ook alle kinderen en kleinkinderen er.

Wat zouden jullie doen? Zouden jullie naar 2 adressen gaan?? Mijn schoonouders wonen best ver weg (uurtje rijden). Wordt het dan niet teveel gesleep met Sylvan?? Pfff... Vind het moeilijk hoor. Wil mijn schoonouders hun geluk ook niet onthouden...

Liefs Debby.

Hoi Debby,

Ik zou zeker naar beide gaan. Is voor allebei de ouders erg leuk en ik denk dat kinderen meer kunnen hebben dan je denkt. En het is toch ook maar voor 1 keer.

Groetjes Linda

ik zou ook zeker allebei doen hoor. Denk dat als je het je ouders uitlegd ze er   ook best begrip voor hebben als je daar wat eerder weggaat.
en het is voor de kindjes toch ook leuk als ze lekaar eens zien.
Als je het niet op een dag doet zou ik proberen iets te regelen met naar je eigen ouders het weekend erna of met oud en nieuw.
Lekker die eerste dag voor jullie eigen houden

TJa, in mijn geval zou ik zeggen...... (dat typ ik maar even niet)

Maar in jou geval zou ik eerst proberen te kijken of je iets kunt regelen dat je op de ene dag naar jou ouders gaat en de andere dag naar je schoonouders. En anders zou ik toch naar beiden op 1 dag gaan.

x miranda

Ik zou naar beiden gaan. Heb je ook nog een kerstdag voor je eigen gezinnetje.

Wij gaan alleen tweede kerstdag naar mijn schoonouders en heel hard duimen dat Henk niet weg hoeft voor een storing. Hij heeft de hele week storingsdienst. Eerste kerstdag gaan we lekker rustig aan doen met zijn drieen.

Groetjes
Inge

Terug
Bovenaan