wat zouden jullie doen????

hoi meiden

wat zouden jullie doen???? Bram is behoorlijk aan het kloten met zijn middagslaap
als hij s'middags op bed gaat en slaapt, ookal is het maar 1 uurtje dan krijg ik hem niet optijd op bed s'avonds en is hij tot 21.30 /  22.00 beneden want als hij dan optijd naar bed gaat is het echt oorlog in huis en als ik meneertje s'midags niet heen breng gaat hij gewoon lekker tegen 18.45 naar bedje en slaapt heerlijk rustig
ikzelf vindt het slapen wel belangrijk maar heb geen zin dat Bram elke avond zolang op is...... wat zouden jullie doen????? wel of niet naar bed s'middags

liefs ilona

Hoi Ilona,
Lastig zeg,dat slapen..
Kun je hem niet einde van de ochtend even naar bed doen..ipv begin van de middag..
Dan slaapt hij wel even, maar wat eerder..??
Ik vind een overdag slaapje nog wel nodig voor Lieve, maar gelukkig slaapt ze altijd in de avond ook gewoon.
En wie weet is het maar tijdelijk?
Ik zou hem wel gewoon even overdag weg leggen hoor!
Gr Rina

Tja erg lastig. Feline slaapt nog steeds 2 uur tussen de middag en gaat nu zo tussen 19 en 19.30 naar bed toe.
Ik zou ook proberen hem 's morgens een uurtje naar bed te doen als hij dan al moe is. Maar als hij niet moe is kun je hem moeilijk dwingen.

groetjes Maris

Mijn moeder stopte mijn zus om de dag 's middags in bed. Elke dag naar bed was teveel en haar slaapje blijvend afschaffen was ook nog net teveel....
Ik vertelde dat mijn buuv en zij doet het nu ook zo, tot volle tevredenheid van beide partijen haha!
Misschien ook wat voor jullie?

Groetjes Sas

Terug
Bovenaan