wat zouden jullie doen?

hey hey,

mijn dochtertje is sinds donderdag ziek. ze spuugt veel.
ik ben vrijdag naar de huisarts geweest en die denkt dat ze de griep heeft (heerst nu toch zo erg).
ik mocht haar zetpillen paracetamol geven.
gisteren leek het echt wel goed te gaan, ze spuugde tussendoor niet meer, alleen in de avond kreeg ze wel weer wat meer last.
vandaag heeft ze ook al weer verschillende keren gespuugd en na de fles kwam er ook weer "veel" melk terug.
dat heeft ze wel vaker, maar nu zit het me niet echt lekker.
zouden jullie nog even kijken hoe het straks gaat en dan morgen nogmaals de huisarts bellen?? of heeft er iemand advies?

woensdag moet ze voor de tweede keer prikjes bij het CB maar ik denk dat ik dat afbel, want nu ze ziek is......

Hoi,
Ik zou zeker het CB afbellen. En een afspraak maken wanneer ze weer helemaal beter is.
Ik zou toch morgen maar ff de huisarts nog een keer bellen, misschien kan je het telefonisch afdoen? Hoef je niet langs te komen, want zeulen met je kindje is natuurlijk niets, zeker niet als ze ziek zijn.
Geef savonds nog maar een zetpilletje, zal ze vast lekker slapen. En slapen is goed als je ziek bent!
Sterkte!!!

Hoi hoi,

Ik zou toch de arts bellen en er naar toe gaan hoor als je het niet vertrouwd, ze zijn nog zo klein en ze kunnen niet vertellen wat er is met hun.
Het cb zou ik wel heen gaan als ze niet te ziek is maar zeggen dat ze geen prikjes mag en vertellen hoe en wat.
Beterschap met je kleintje.....

Groetjes van Mieke mv 3 boefjes

ik zou ook naar het cb gaan, dan kun je ze ook laten wegen, om te kijken of d'r gewicht nog goed is ivm het vele spugen, met die prikjes zou ik ook iid nog ff wachten..
en als je het verder gewoon niet vertrouwd gewoon de ha bellen..
heel veel succes, is erg he dan kun je beter zelf ziek zijn...
groetjes marleen

ja het is echt vervelend om te zien dat dat kleintje zich beroerd voelt.
ik zal morgen de ha even bellen en het cb even bellen om te zeggen dat de prikjes maar even uitgesteld moeten worden.
dat wil haar nu echt niet aandoen.

en geen paniek als ze niet zo veel is aangekomen. Er gaat ook veel energie zitten in het bestrijden van het virus of de bacterie. Dus laat het cb je niet gek maken.

Terug
Bovenaan