Wat zouden jullie doen??

Hey meiden

3 oktober hebben we een bedrijfsuitje van het werk van mijn vriend!
We gaan dus naar Movie World maar zit dus met een dilemma..
Ik zit te twijfelen of ik wel mee zou gaan aangezien ik dan ong 17 weken zwanger ben en dan mag je toch niet in de attracties???
Dan word het denk ik wel een hele lange dag!!
We hebben ons wel op gegeven en gaan er ook met eigen vervoer heen zodra we geen zin meer hebben naar huis kunnen..
Wat zouden jullie doen??

Groetjes Samiera

Hoi Samiera,

Ik zou persoonlijk lekker gaan. De wildste atrakties mag je inderdaad niet in, maar er blijft genoeg over wat je wel mag. En zeker als je met eigen vervoer gaat dan kun je direct terug als het toch niet werkt. Lekker doen dus

groetjes Linda

Ik zou ook gaan. Vooral ook omdat je toch met eigen vervoer gaat. En je kan nog lang genoeg thuis blijven. Nu kun je nog makkelijk mee met je buik, maar dat wordt steeds moelijker op het eind. Nu kun je nog even lekker weg. Gewoon lekker meegaan!

Groetjes Babybelle

hoi hoi,
ik zou het ook gewoon doen hoor. Er is zoveel te doen waar je wel in kunt. De heel wilde / over de kop dingen mogen niet, maar er is veel te zien en te doen wat gewoon wel nog gaat. Ik zou er juist even lekker van genieten. En omdat je met de eigen auto bent kun je altijd nog weg gaan als je erdoorheen zit.

groetjes Tamar

Hoi Samiera,

Ik mag vanwege mijn reuma nooit in wilde attracties. Toch ben ik gek op attractieparken. Ik vind het altijd leuk om te kijken naar andere.
Ik zou dus zeker mee gaan.

Groetjes, Karin

Hoi Samiera,

Ook ik zal het lekker doen hoor! Tis toch weer een dagje ontspanning hé? En tuurlijk mag je niet overal in, maar dat zou me er niet van weerhouden om toch te gaan..
En je gaat met eigen vervoer.. Dan ben je helemaal eigen baas!

Lekker genieten hoor!

Liefs Deb.

Hoi Samiera,

Ik zou lekker meegaan. Het is natuurlijk gezellig en buiten dat zijn er vast wel meer die niet overal in gaan. Kunnen jullie op een bankje toekijken en gezellig kletsen.

groetjes Mariska

Terug
Bovenaan