Wat zouden jullie doen?

Ik heb een kinderwagen 2N-Joy, oud model, er zijn dus geen adapters te verkrijgen voor de maxicosi dus ik kan mijn maxicosi er niet op klikken. Op zich lijkt mij dat niet zo'n probleem, want veel winkel ik toch niet en als ik een stuk ga lopen leg ik de baby in de bak, maar zit nog erg te dubben wat ik zou doen

Toch een andere kinderwagen kopen of deze houden, hij is nog zo goed als nieuw en ziet er echt nog super mooi uit

ik heb een nieuwe gekocht en wel om dezelfde reden

ik moet straks 4 keer op en neer naar school en wil dan de maxi cosi even snel op het onderstel kunnen klikken als ik met de auto ga... ik rijd ford ka en om nou steeds de bak mee te sjouwen....

ik heb nu een bugaboo gekocht!!

nou als je niet zoveel die maxicosi wil gebruiken dan zou ik ook geen nieuwe kopen..dat is zo zonde! ik gebruik zelf ook weer mijn oudere wagen van mijn zoontje,heb dan wel die steun om de maxicosi erop te zetten maar zovaak gebruikte ik die ook niet.vond die bak toch een stuk fijner voor de baby.

Waarom zou je een nieuwe kopen als je het toch niet zo vaak zou gebruiken...is toch hartstikke zonde van het geld?

Ik had t zelfde probleem. Heb besloten om geen nieuwe wagen te kopen maar heb een buggy gekocht waar wel een maxicosi opgeklikt kan worden. Dan heb ik er later ook nog iets aan want een buggy had ik niet meer. Ik heb de titanium breeze gekocht.

Groetjes

Terug
Bovenaan