wat zouden jullie doen

de vriendin van mn broertje is een tijdje geleden bij hem weg gegaan en had zn kleine meid meegenomen,wat bleek ze had altijd de voogdij papieren achter gehouden en bleek hij dus ineens geen voogdij te hebben hij kon geen kant op hij zag zn meisje 2maanden niet en ineens stond sammy weer met de kleine meid op de stoep uit blijdschap heeft hij haar terug genomen en alles ging goed ze bleek wel een nieuwe vriend te hebben gehad maar daar keek hij overheen hij had zn meisjes terug dat was hem alles,.
een week later stond de kinderbescherming aan de deur met 4politie wagens shayenne werd met spoed uit huis gehaald,en sammy ging weer naar de moeder en liet mn broertje dus weer achter,omdat hij geen voogdij had kon hij niks
vorige week rechtzaak gehad en tblijkt dus dat ze aangifte meerdere malen heeft gedaan van mishandeling van haar terwijl ze tegen ons vertelde dat ze moest zeggen van jeugdzorg dat ze erg werd mishandeld....(dus wie houdt ze voor de gek)
nou de kleine werd meteen overdragen aan de moeder van sammy waar sammy zelf ook woont maar mn broertje ging hier niet mee akkoord aangezien sammy op dr 17e jaar in de hunnerberg opgesloten zat omdat ze thuis volgens haar mishandeld werd,en mn broertje heeft gezegt zorg maar eerst dat er onderzoeken komen van wat zij beweert want hij blijft bij stand dat dit allemaal niet was gebeurd....
nu hebben wij hem aangegeven om wel tijdelijk voor zn meisje te willen zorgen en hij heeft dit op de rechtbank ook aangegeven dit word onderzocht of het mogelijk is

zouden jullie dit ook doen als je in mijn schoenen stond???

ja tuurlijk.

Als ik nog goed contact met m'n broer had gehad hadden we dit ook zeker gedaan.

Maar hoe lan hij geen voogdij ovetr haar hebben dan?
Heeft hij haar niet erkend en kan hij ook niets doen als hij bewijst dat hij de vader is?
Me zo'n test (weet even niet hoe die test heet0
Sterkte met alles, ook voor je broertje.

Ik zou het ook doen patricia het is altijd een hele sleur voor die kinderen maar als ze zo raar loopt te doen.
Maar ze moeten kunnen aantonen dat het zo is en over voogdij dat begrijp ik wel mijn vriend heeft ook geen voogdij hij heeft mijn kinderen wel erkend als je getrouwd ben spreekt het voor zelf dat allebei voogdij heeft maar als je samenwoon moet je het via de rechtbank regelen de voogdij dat is mij toendertijd verteld.
Wat een ellende meid dat het weer bij jullie is jullie hebben een hoop pech zeg.
Sterkte ermee

groetjes lisette

@lisette

ja klopt hij heeft deze voogdij papieren gelijk gekregen na de geboorte van shayenne en getekend alleen zou samantha ze opsturen en dat heeft ze nooit gedaan
pff had het nooit verwacht dat ze dit zou doen

Hoi,

Ja ik zou dat ook doen!
Alleen aangezien jou broer geen voogdij heeft id die kans erg klein dat ze dat toestaan!
Je moet ook een bevestiging krijgen van je verzoek, waarin je als voogd wordt benoemd, maar ja dat snapt hij nu natuurlijk ook wel!
Gezien het feit dat ze en haar moeder en jou broer van mishandeling beschuldigd, zou het goed onderzocht moeten worden!
Hopelijk heeft hij een goede advocaat en lange adem. wat erg zeg!!
Veel sterkte ermee!

Gr MJ

hey patries.

als t goed is, heeft hij wel degelijk een goede kans op gedeeltelijke voogdij. hij heeft een vaderlijke band met zn dochtertje!
volledige voogdij niet zo snel, aangezien ze de mama niet snel van haar kind willen trekken.
(dat doen ze eigenlijk alleen maar als de moeder een gevaar voor het kind, zichzelf of andere is, en helaas hoort liegen daar niet bij)
hij heeft geen voogdij zeg je, maar hij heeft het kind wel erkend. om dit even heel lullig te zeggen:
hij heeft op dit moment wel de lasten maar geen lusten. als hij dit aanvecht (wat hij nu dus aan het doen is) heeft hij een hele grote kans dat hij zowieso zn kleine meid mag zien.
ik hoop het voor hem, want je kindje niet mogen zien is het ergste wat iemand kan gebeuren!
maar ik zou toch niet al te veel hopen dat hij de volledige voogdij krijgt ( ga er maar niet vanuit, dan kan het altijd meevallen als het wel zo is|)
succes ermee.

liefs, do

hoi hoi
er zijn idd onderzoeken aan de gang en hij heeft een hele goede advocaat gelukkig...

ze adviseerd hem wel aangifte te doen tegen haar voor valse beschuldiging want t gaat hier niet om een kleine beschuldiging

ook zijn ze idd bezig met de gedeeltelijke voogdij maar ze heeft nu ook een voogdes en die moet dus weer meebeslissen of hij de voogdij verdient hij houdt dr dan ook echt te vriend haha..

ja het is heel moeilijk voor hem hij heeft wel een regeling btw mbt shayenne hij mocht haar vorige week een half uurtje zien alleen wanneer nu weer weet hij niet.

Terug
Bovenaan