wat zouden jullie doen

A

Anoniem

Guest
Hé meiden,

Ik heb een behoorlijke onregelmatige cyclus. vorige maand 25 dagen daarvoor 20 dagen en als we nog verder terug gaan dan word het 11 dagen, 20 dagen en 29 dagen.

Ik zit nu op een cyclus van 25 dagen. En voel me niet echt top ook niet ziek ofzo. heb last van zeer gevoelige tepel maar weer niet last van mijn borsten zelf. ik heb nog nooit last gehad van mijn tepels en ze staan bijna constant stijf (sorry). daarnaast heb ik geen eetlust, moet me zelf dwingen om te eten. word af en toe licht in mijn hoofd en soms licht misselijk maar dat is niet echt noemswaardig.

vorige week last van buikpijn maar dat is nu helemaal weg. en totaal geen gevoel alsof je menstruatie eraan komt.
en ja ik ben moe, maar dat komt denk ik door het werken mijn eigen theorie, ik slaap slecht word midden in de nacht wakker. heb wallen onder mijn ogen.

nou dat was het wel. wanneer zouden jullie een test doen? ik ben enigzins bang dat als ik test dat er negatief komt te staan terwijl ik misschien wel zwanger ben.

vandaar wat zouden jullie doen wel of niet testen.

liefs hilda

Hoi Hilda,

Wanneer is je NOD? mijn cyclus was tussen de 27 en 30 dagen. Maar ik voelde me de laatste tijd ook moe enzo. Ik dacht dat het kwam dat ik ongesteld moest worden.

Ik heb op de dag dat ik ongesteld moest worden een test gedaan. Wilde het eerst pas doen als ik een paar dagen overtijd was. Maar niet gedaan omdat ik een feest had en dacht dan weet ik of ik kan drinken. Zelf dacht ik komt toch niet zwanger te staan, dit omdat ik mijn klachten (achteraf makkelijker praten) aanzag of ik ongesteld moest worden.

Ik heb wel een test van ClearBlue gebruikt, waar duidelijk op komt te staan zwanger of niet zwanger. Je kan deze test volgens mij al eerder gebruiken, maar dat durfde ik zelf niet aan.

Heel veel sterkte..

Liefs

@vlinder,

ik zou bij god niet weten wanneer mijn nod is. dit komt door die onregelmatige cyclussen. zo vervelend.

ja lekker stom van mij... sorry..

Je kan een test van CB proberen en anders mischien even langs de huisarts..
De moeheid klinkt wel bekend.. heb ik zelf last van..

Ik hoop dat de klachten tekenen zijn van het zwangerschap..

Veel sterkte

Liefs..

Ja, dat is moeilijk, je hebt ook een cyclus gehad van 29dgn, als je zeker wilt weten dat je niet te vroeg test kun je dat aanhouden, of een vroege test van cb, die kan al 4dagen eerder..
Succes

Hoi Hilda,
Je hebt exact dezelfde klachten als mij, en ik ben inmiddels ruim 8 weken zwanger...
Misschien moet je toch eens een gokje wagen, voor hetzelfde geldt is het wel zo!!
Het blijft erg spannend natuurlijk, ik hoop dat je een positieve test in handen mag hebben!

he,je cyclus kan wisselend zijn, maar de tweede periode in je cyclus, dus na de eisprong is altijd 14 dagen. 14 dagen nadat je sex hebt gehad zou je dus moeten kunnen testen. (dan moet je wel sex gehad hebben op/rond je eisprong. maar als dat niet het geval is ben je zoiezo niet zwanger. ervanuit gaaande dat je op het juiste moment sex hebt gehad, dan kun je dus 14 dagen later al testen. op de volgende site, heb je heeel goedkope testen deze kun je zelfs 3 dagen eerder gebruiken, ik heb ze ook vaker gebruikt, steeds 3,4 dagen voordat mijn nod (niet ongesteldheids dag) was, als hij dan niet zwanger aangaf was ik altijd bang dat ik te vroeg gestest had enz en deed dan een paar dagen later nog een test, maar de testen klopten alijd. de keer dat ik wel zwanger was heb ik de test zelfs al 5 dagen van te voren uitgevoerd, en toen gaf hij al heel licht zwanger aan.

www.sensitest.nl

Mijn cyclus is ook onregelmatig. Tussen de 27 en de 34 dagen. Ik heb met mezelf afgesproken dat ik mag testen als ik op dag 35 uitkom. Anders denk ik dat ik onzinnig geld aan het uitgeven ben aan testen.

Dus mijn idee is 1 dag na wat eerst je langste cyclus was. In jouw geval dag 30 dus...

Terug
Bovenaan