Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
heej ladies,

Het is misschien een rare stelling....

Mijn ouders willen deze week een reis boeken. Ze willen vertrekken :juist eind september/begin oktober.
Nu weet ik dat ik vrijdag a.s. mijn NOD heb, en was eigenlijk niet van plan om mijn ouders vroeg te vertellen dat ik in verwachting ben.
Maar als mijn ouders dus op vakantie zijn in de periode dat ik zou kunnen bevallen (ALS het deze ronde raak is, en dat is het kromme, ik weet nog niks!)
Wat zouden jullie doen?
Mijn ouders zouden,mocht het raak zijn deze ronde, echt geen vakantie boeken als ze wisten dat ik dan rond die tijd uitgerekend ben....
Maar ze weten niet dat we bezig zijn, en dat houdt ik eigenlijk graag nog even zo...

Whelp????

oh jee wat een dilemma!ik weet niet hoe het zit met reizen boeken of je ze makkeijk om kunt zetten?moeten ze sowieso wel verzekering afsluiten natuurlijk!ja wat moet je doen, moeilijk hoor!ik snap dat je het nog voor je wilt houden maar als je zeker wilt weten dat je ouders er zijn rond die tijd zul je het misschien moeten vertellen!of je ouders gewoon hun reis laten boeken en gewoon kijken wat er gebeurd volgende week met je test en je ouders misschien dan snel op de hoogte brengen zodat ze kunnen omboeken eventueel!
mmmm vind het moeilijk hoor!succes meis!!!
liefs en x

Of even je nod afwachten en dan proberen dat ze volgende week hun reis boeken. Nog even uitstellen dat boeken. wordt je dan wel ongi dan hoef je niks te zeggen. En ben je zwanger dan in een vroeg stadium vertellen.

tuurlijk hoef je je ouders niet alles te vertellen wat jullie doen ..... ik zou idd ook ff nog gaan afwachten .

ik loop zelf al 19 dagen nu overtijd en weet verder ook nog niets , moet volgende week naar de huisarts toe .
zelf heb ik veel testen gedaan , 5a6 testen gedaan en was maar 1 positief bij en de rest negatief ....
mijn ouders weten het nu wel dat ik zo lang over tijd ben .....komt puur omdat ik alles wou weten van me moeder haha en ja die kon haar niet stil houden tegen me vader.

het is wel moeilijk hoor hoe jij er nu voor staat zeg maar , snap ik helemaal dat je het ff niet weet met hoe en wat allemaal .
hopen dat het bij jou positief is !
sterkte meis

Liefss

Oei lastig inderdaad! mijn schoonouders hebben net een weekend weg geboekt voor september voor het hele gezin. Dit is in nederland en ik/wij wachten hierom gewoon af. Een vakantie (buitenland?) is wel weer heel iets anders.
Probeer het boeken uit te stellen mocht dat lastig zijn.. misschien je moeder in vertrouwen nemen?
Mijn moeder weet dat we graag een kindje willen en ik moet zeggen dat ik het wel fijn vind om het er met haar over te hebben.

succes! met wat je ook besluit..

wacht je nod af en probeer je ouders ervan te overtuigen zonder dat ze het merken om nog even te wachten met boeken. al wordt dit een lastige klus.

succes hilda

He,

ik heb ongeveer hetzelfde, maar dan met mijn schoonouders. Ik ga niks zeggen. Ik weet ook dat zij niet zouden boeken als ze wisten dat er nog een kleinkind aan zat te komen, maar ik (wij) wil het pas vertellen als ik weet dat het goed zit. Dus rond 11/12 weken, hebben we vorige keer ook gedaan. Toen bleek overigens dat ze in die periode ook een vakantie wilden boeken, dat is een vakantie bij ons op de camping op de hoek geworden...haha..wachtend op onze zoon die 2 weken bleef zitten...

Wacht maar eerst af of je uberhaupt zwanger bent. Dan kun je altijd later nog beslissen of je het ze vroeg verteld zodat ze niet weg zijn tijdens jouw bevalling en kraamperiode.

Succes!

Terug
Bovenaan