wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb even een vraag...
Vanwege de rare cyclus vorige maand ben ik een beetje onzeker wanneer ik nu mijn ei en dus mijn volgende nod heb. Ik ben 31 mei ongi geworden na een cyclus van 30 dagen (vroege miskraam). Mijn normale cyclus is 25 dagen. Als ik het bereken dan geven die aan dat ik, met de cyclus van 25 dagen, ronde de 11e mijn ei had en als ik met de 30 dagen cyclus reken heb ik morgen pas mijn ei.

Nu heb ik geen hekel aan klussen, maar ik ben er nu toch wel een beetje moe van haha! Ook omdat onze dame tegenwoordig om 06.00 wakker is!!

Vanwege die vroege miskraam weet ik dus niet of ik mijn gewone cyclus moet aanhouden of toch die van 30 dagen. Iemand raad??
Thanx!

Liefs ciomama

pff moeilijk! Heb je geen ovu testen? dan weet je t zeker.

Ik denk dat ik de cyclus van 25 dagen zou aanhoude omdat je misschien door de mk een iets langere cyclus had en dat je lichaam dat 'aan het verwerken is/ was'

En anders zou ik gewoon allebei de datums aanhouden en er flink op los klussen hihi

Succes!
Liefs, Mariel

ik zou idd ook beide datum's aanhouden als je het vol houdt met klussen!! om de 2 dagen moet ook genoeg zijn als om de dag te veel wordt...want ik ken het ook met zo'n vroege vogel in huis!
succes meid!!
liefss

Lastig inderdaad. Ik heb een beetje hetzelfde probleem dus vandaar dat ik de ovu testen gebruik. Anders inderdaad flink klussen is die periode.

WIj zitten nu in ronde 9 en de spontaniteit van het klussen gaat er wel een beetje af nu maarja, tis voor een goed doel.

Suc6

Ik heb de laatste 2 ronde's ovutesten gebruikt maar ik werd hier zo onzeker van dat ik het nu weer zonder doe. Nu ben ik alsnog erg onzeker....

Nou ja, we klussen deze week nog wel door en dan zien we het wel. De 30e heb ik een bruiloft dus ik hoop dan niet te mogen drinken!!

Liefs ciomama

Ik zou gewoon even afwachten.
Zit hier natuurlijk in hetzelfde schuitje en ik heb nu echt zoiets van ik zie wel wanneer mijn ongi komt. he tscheelt misschien wel dat de gyn heeft verteld dat mijn baarmoederslijmvlies er goed uitzag voor een normale cyclus op die dag.

Gewoon lekker om de dag klussen, na de 30e weet je pas zeker dat je je ei niet hebt gemist!

Succes!

Hay!!

Ja, moeilijk! Uhm...............is het niet beter om nog een cyclus af te wachten? Dan weet je het aantal dagen en zou je dan met ovu's kunnen beginnen eventueel................

Succes meisie!

Hoe gaat het nu met je?

@ micromuis..met de ovutesten begin ik niet meer. Ik word er nog onzekerder van haha. Ik hou het maar gewoon op de 30e en als ik dan nog niet ongi ben dan moet ik haast wel zwanger zijn! Verder gaat het goed hier. Voel me prima!

En jij? Al last van kwaaltjes? Nog maar een paar dagen meis en dan eindelijk je echo!!! Heb je nog weer wat rozige afscheiding gehad? Ik heb bij de zwangerschap van mn dochter ook bloed verloren (staat in je topic..) Gelukkig was alles goed en heb ik nu een eigenwijze dame van 2!

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan