Wat zouden jullie doen?

A

Anoniem

Guest
Hey meiden ik heb een vraag. Ik heb na mijn bevalling een regelmatige cyclus van 30 dagen gehad, maar ik ben nu 4 dagen overtijd.
Ons eerste kindje is via ICSI ontstaan, dus vraag me af of ik nu wel of niet een zwangerschapstest moet doen.
Ik heb alleen af en toe wat last van steekjes in mn borsten maar verder eigenlijk weinig.
Groetjes marielle1785

Tja, meid alles is mogelijk! Ik zou testen!! je zal de 1e niet zijn die toch spontaan zwanger kan worden, na kunstgrepen. Succes!

Ik zou gewoon testen dat weet je het. Je hoort best vaak hoor dat vrouwen na een behandeling ook nog onverwachts op een gewone manier zwanger raken.
Succes.

Liefs Linda,

Gewoon en test doen, dan weet je voor jezelf waar je aan toe bent! Het schijnt dat je de eerste maanden na je bevalling erg vruchtbaar bent.. Dus wie weet!

Ik zou ook gewoon een testje doen, dan heb je iig een antwoord!

Succes! Liefs Lynn

Hey meiden bedankt voor jullie reacties, ik wou morgen een test gaan halen maar ik ben vandaag alsnog ongi geworden.
Schijnbaar is m'n lichaam een beetje van slag ofzo.
Jullie heel veel succes met zwanger worden.
Liefs marielle1785

Oh marielle1785....Wat kl*te dat je alsnog ongesteld bent geworden, ik had echt goed hoop op een ander resultaat! Jij ook weer succes en hopelijk is het in de volgende ronde raak.

Liefs Lynn

@Lynn ja ik hoopte ook op wat anders maar helaas mocht het weer niet zo zijn.
Bedankt voorje berichtje,
Liefs Marielle

Terug
Bovenaan