Wat zouden jullie doen..?

Ik heb sinds een dag of 2/3 dat ik steeds sterretjes zie. Ook al doe ik niets bijzonders, bij het omkijken alleen al ofzo. En ik heb een raar gevoel in mn maag, en steeds het idee dat ik moet overgeven. Ben ook erg vermoeid steeds. Dan slaap ik smiddags een uurtje en dan ben ik savonds om een uur of 9 alweer kapot.
Mn bloeddruk was vorige week bij de controle iets hoger als dat ik normaal altijd had. Normaal had ik 110/60 en de laatste keer 120/70.
Moet ik me zorgen moet maken?

Het kan ook zijn dat je bloedvaten afgekneld worden door de ligging van je baarmoeder/placenta. Ik heb dat ook echt weken achter elkaar gehad en toen ik steeds naar de VK ging waren alle controles en urine goed. Zij gaven dan deze reden aan. Gewoon blijven bellen naar de VK hoor als je het niet vertrouwd.
Succes meis!

Ik heb het inderdaad ook gehad... en kan inderdaad te maken hebben met de ligging van je placenta... ook ben je nu aan de laatste loodjes bezig.dus dat kan het ook zijn... ik zou indd de vk bellen als je twijfelt... daar is ze voor!

Succes meid!

ik heb er ook last van,sterretjes.en ik heb vanacht weer de hele nacht overgegeven.vorige week mijn urine laten nakijken en dat was goed.mijn bloeddruk hou ik ook al zelf extra in de gaten.ik had vanmorgen 119/79.maar verder zou ik ook niet weten wat het precies is.hoop dat er weer betere dagen aankomen.maar verlopig leef ik van dag tot dag en kijk ik wel hoe ik me voel.sterkte.

Ik zeg langs de Vk want bij mij waren de sterretjes blijk van zwangerschaps vergiftiging, en ik was een paar dagen ervoor gecontroleerd

Mijn bloeddruk was helemaal goed toen daar konden ze het niet aan zien alleen die sterretjes waren blijk van pre eclampsie
Dus een extra check kan geen kwaad hoor!!

Ook al is het maar door iets anders zekerheid is wel prettig

Succes!!!

Hier ook af en toe sterretjes en vandaag flink aan t overgeven. Ik moet morgen de anti-D injectie nog gaan halen, dus wilde het dan f aan de verpleegkundige vragen... (ben oktmama..)

Als je t niet vertrouwt even bellen hoor!!

Ik zou me geen zorgen maken in je eentje, en de verloskundige bellen. Die is daar voor, en die kan je hopelijk heel goed helpen! Misschien is het niks, maar je kan beter een keer teveel dan een keer te weinig bellen.

Terug
Bovenaan