Wat zouden jullie doen...

Hi ladies, ik heb een dilemma...

Mijn werkgever weet nog niet dat ik zwanger ben/was. Omdat ik zo ontzettend veel kramp had, rugpijn en mijn baarmoeder wat verder open lijkt te staan, en ik wat licht bloed en slijm verlies heb ik vandaag (zondag) heb ik een echo gehad. Het ziet er niet goed uit. Het vruchtje zou 8 weken moeten zijn maar zag er niet groter uit dan 5, ook geen kloppend hartje, de verloskundige dacht te zien dat het al aan het loskomen was.

Ik heb 2,5 jaar geleden ook eens een miskraam gehad, toen was het bloedverlies enorm en de pijn vreselijk, ik kon niet zitten of staan.

Wat moet ik nu doen... Morgen naar mijn werk gaan of thuisblijven met risico met een hevige bloeding en pijn met het OV terug naar huis te moeten gaan... Mijn leidinggevende is niet bepaald een meelevend persoon, dus wat moet ik nou doen? Wat zouden jullie doen?

Beste Hubby,

ik zou thuis blijven. Geef aan dat je ziek bent en daarom niet kunt komen.

Mijn leidinggevende is gelukkig wel begrijpend. Hij zei invoelen kan ik het niet maar een gelukkige, betere, werknemer is 10x zoveel waard dna een werknemer die niet goed in zijn vel zit.

Denk er ook over na of je geconcentreerd werk moet doen en of dit nog mogelijk is.

In alle gevallen heel veel sterkte!

Beste Harto,

Bedankt voor je reactie en mening!
Wat je zegt over je leidinggevende is zo waar!

Ik heb het er zojuist ook nog eens met mijn man over gehad, die zegt ook; meldt je nou maar ziek. Ik heb mentaal een zware baan, hij denkt ook dat het beter voor me is thuis te blijven.

Ziek melden. Wat als je een heftige bloeding krijgt. Thuis heb je de telefoonnummers bij de hand. Je hoeft niet te zeggen waarom je ziek bent. Maar gezond ben je op dit moment niet en daar lieg je niet over toch. Veel sterkte meid!

Zeker thuis blijven. Ik heb zelf ook enorme bloeding gehad bij de 1e miskraam. Was zo ziek en duizelig door het bloedverlies. Kwam na dag 1 en toen een paar dagen niks en toen weer enorm bloedverlies. Zou er niet aan moeten denken om die tijd van huis te zijn!

Sterkte!

Hoi Huggy,

hoe gaat het er nu mee? Ben je thuis gebleven? Ik heb van mijn gyneacoloog tehoren gekregen dat ik 1 a 2 weken moet gaan herstellen van de miskraam na de curretage die ik dinsdag heb gehad. (zie topic harto321 = fokan)
Ben benieuwd hoe het met je is.

Sterkte in deze tijd!

Terug
Bovenaan