Wat zouden jullie doen.....

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden,

Graag jullie advies.......... weten eigenlijk niet zo goed wat we moeten doen

Mijn nod was 17 sept heb vorige week donderdag voor het laatst een test gedaan en die was negatief........ ik ben echt mezelf niet sinds vorige week super chago, elke ochtend kramp en lage rugpijn dus denk elke dag nu wordt ik ongesteld maar nee..... ben soms wat misselijk en ben erg moe (maar werk ook veel) heb een super vette huid en veel puistjes (zo ie zo sinds ik met de pil gestopt ben)

Je zou zeggen allemaal kwaaltjes die op een zwangerschap kunnen wijzen.......... nu gaan we het weekend voor 2 weken naar het buitenland en ik zou het fijn vinden om dan eens duidelijkheid te hebben.

Wat zouden jullie in deze situatie doen??

Groetjes

Hoihoi,
Is het geen optie om voor je vakantie even naar de huisarts te gaan? Wie weet kan hij/zij je misschien een beetje gerust stellen. En dan ga je ook wat relaxter en ontspannender op vakantie. En wie weet is het dan raak :) Ik hoop het echt voor je.
Alvast fijne vakantie

Hee beauty,

ik zou testen!! :)

die vage kwaaltjes had ik ook ! onderin mn buik last van krampjes, pijn in mijn onderrug, inderdaad een beetje alsof je ongesteld moet worden. Ik had ook ineens een puist(je) op mijn kin !? Als ik iets gedronken had en ik bukte, dan kwam het weer omhoog! Mijn borsten waren al heel snel voller en mijn vriend heeft het ook moeilijk gehad want niets was goed! ;)

Op het moment dat ik de kwaaltjes had hoopte ik wel dat het iets met een zwangerschap te maken zou hebben, maar ik geloofde het niet.. en de uitkomst is duidelijk! zwanger! :)

Ik vind het knap dat je uberhaupt zolang wacht met nog een keer testen. Zeker voordat je op vakantie gaat is het fijn om het te weten! en aangezien er nog geen menstruatie is, is er nog hoop! Er zijn genoeg meiden die pas positief testen als ze al een paar dagen over tijd zijn! dus jij ook!

testen! testen! testen! testen! testen! :)

En als je het niet vertrouwd, kan je ook nog de ha bellen. Zeggen dat je zolang overtijd bent maar dat de testen steeds negatief zijn. Misschien kan hij nog iets voor je betekenen!

Ik zou een testje doen met ochtendurine. Die zou haast wel positief moeten zijn, zo na je nod!

Met al die kwaaltjes zo uhet wel raak moeten zijn dit keer!

Liefs Daisy

Morgenochtend een test kan geen kwaad toch?! Hopen op een positest.

Liefs renate

Heb mijn man vanavond een test laten halen dus gaan morgenochtend weer een test doen en anders ga ik de HA bellen............ wordt vervolgd!

hai lieverd,

slim om morgenochtend met je ochtendurine een test te doen!! Ik hoop zo dat ie positief is want het is echt ver na je NOD... Mocht de uitslag toch geen duidelijkheid geven dan zou ik zeker de HA bellen voor een onderzoekje zodat je duidelijkheid hebt tijdens je vakantie anders ga je ook niet lekker weg.

Succes!! Ik duim voor je!! Dikke knuffel Lynn

Thanks Lynn! Vind het echt spannend..... hoop het zo............

Terug
Bovenaan