wat zouden jullie doen ?

zoals ik al in een eerde topic schreef ben ik nu ondertussen al bijna 3 weken ongesteld. Ben meteen op dag 1 met de pil begonnen en mijn strip is dus bijna op.nu gaan we volgende week een paar dagen weg en heb dus eigenlijk geen zin in bloedverlies. Maar nu weet ik dus niet of ik beter wel een stopweek kan inlassen of beter door kan gaan. Wat zouden jullie doen?

liefs

Kan je niet gewoon beter deze strip afmaken en na deze strip kijken of je met deze pil doorgaat of niet? Mijn eigen ervaring is dat als ik eerder met een strip stopte ik dan juist last kreeg van hormonen die de weg kwijt waren. Bij mij kwam m'n hele cyclus dan alleen maar meer overhoop te liggen. Maar ik weet natuurlijk niet of dat bij jou ook zal zijn...

Hoi butterflyjess
Er zit nog 1 pil in mn strip, maar vroeg me af of ik meteen aan de volgende zou gaan beginnen of toch een stopweek nemen. Ik wil dus eigenlijk mn menstruatie uitstellen maar heb nu al die tijd al bloedverlies dus weet niet goed wat ik het beste kan doen.
Groetjes

Dus je hebt ook bloedverlies tijdens de afgelopen weken dat je de pil slikte? Dan zal dat er niet minder op worden door er direct een nieuwe strip achteraan te nemen.

Zou de HA even bellen voor advies! Misschien heb je even een zwaardere pil nodig om het bloedverlies te laten stoppen. Heb ik ook gehad!

Ik sluit me aan bij wat Vinka zegt. Ik heb in het verleden (weliswaar niet na een bevalling) ook de pil doorgeslikt en bij mij werkte dat niet. Als ik eenmaal tussendoor ongesteld werd moest ik stoppen ipv doorslikken omdat het er dan inderdaad niet minder op werd en alleen maar langer duurde als ik dan toch doorslikte. Ik had dan zoals Sunlover zegt ook een zwaardere pil nodig als ik tijdens de eerste strip al ongesteld werd (daarom ben ik nu niet meer aan de pil, na verloop van tijd word ik steeds weer door welke pil dan ook ongesteld en een echo wees uit dat ik dan ook een eisprong had en dus net zo goed met de pil kon stoppen).

Terug
Bovenaan