wat zouden jullie doen?

emma was in kraamtijd elke keer laag van temp 36,5-36,8. nu hou ze 36,8 had mijn andere dochter trouwns ook.
nu leg ik savonds en smorgens elke keer nog een kruik in haar wiegje. gewoon lekker warm en ze slaapt daar ook beter op. maar dit kan ktoch niet blijven doen? zelfde als ik haar elke keer in haar ledikantje wil leggen. ze slaapt echt er niet in.. hebben jullie dit ook of ook gehad?
en het volgende als ik smorgens ben weggeweest slaapt ze de hele tijd in bijv maxicosi als kweg ben zodra kterug kom slaapt ze vreselijk onrustig of niet en als kdan een voeding verder ben slaapt ze wel.. lijkt wel of ze er soms ook geen zin in heeft.. maar vanaf welke weken waren ze ook alweer meer wakker vraag kme af?

hoi,

Ik had ook zo'n koukleumpje overdag slaapt ze in de kinderwagen en 's nachts in de wieg, daar leg ik ruim van tevoren een kruik in op de plaats waar ze ligt en is de wieg lekker warm als ze erin moet, dan leg ik de kruik aan het voeteneind. In de kinderwagen doe ik geen kruik dit is toch compacter dus warmer. Ze wil overdag ook niet graag in de wieg.
Over het weg gaan ze zijn dan gewoon uit hun ritme ook al hebben ze geslapen dan is het toch anders dan anders. Na een maand of 3 worden ze meer wakker volgens mij.
Die van mij is nu 9 weken en is ongeveer 1 uurtje wakker tussen de voedingen 's avonds meer, dan is ze nog steeds erg onrustig , dit gaat ook rond de 3 maanden over.
Succes het komt vanzelf goed.

Rivano krijg ook snachts vaak nog een kruik,alleen begin de week weer niet want toen was buiten weer zo warm,en nu weer een stuk kouder dus kruikje er weer bij in de wieg.kijk gewoon per avond/nacht aan.als ik hem beetje koud vind ga meteen de belly erbij.
Rivano slaapt overdag ook in de kinderwagenbak omdat ik dat makkelijk vind(heen en weer naar school lopenen )en vind hem nog te klein om even alleen thuis te laten.hij vind helemaal fijn in de bak en slaapt er goed in.
snachts in de wieg ga ook vaak goed.
misschien is het ledikantje nog te groot voor je jou kleine meisje.ze hebben in het begin veel geborgenheid nodig en das natuurlijk ook niet gek na 9 mnd lekker in de buik.
als ze het wiegje wel goed doet is het toch geen probleem?dat ledikantje komt wel
maxi cosi mogen ze niet te lang in he.is slecht voor het ruggetje,ik weet hoor ik laat Rivano er soms ook even in,maar na lang probeer ik hem toch slapend over te leggen in de reiswieg.
Rivano is hier al veel meer wakker dan de 1ste 2 weken...ik vind het wel gezellig,hij lacht ook al en volgt al veel.je kan echt merken dat ie er graag bij is
hij schrikt ook bijna nooit van broer en zus,is dat voor jullie ook herkenbaar?

liefs jootje

fijn een moeder van 6 met ervaring!! heb zelf ook wel ervaring na 4 maar toch. jullie hebben dus ook nog een kruik.. geen zorgen dus.. maar over de wieg het probleem is dat ze er denk over niet al te lange tijd meer in past..kijk nog wel ff. @ mamajo klopt idd vd maxicosi maar doe kook niet hoor maar als je weg bent geweest met auto bijv..
emma schrikt idd niet van de jongens ze vind herrie volgens mij heerlijk. maarvze zijn dat natuurlijk vanuit je buik ook gewend ookal was dat ws iets minder hard..

hoi
jonna was al vanaf 3 weken meer wakker, van 8-10 is ze wakker en van 12=13.30 is ze wakker
en 20-22 uur is ze wakker en rond 18 uur ook een tijdje

zelf inslapen is lastig, in bedje alleen nachts, dus nu is ze 9 weken en oefenen we.
ze heeft nu middags en nachts vaker in het bedje geslapen
de wieg wordt te klein dus ze zal wel moeten

ze speelt ook al met een speelgoedhondje

36,5-36,8 is toch een prima temperatuur???
waarschijnlijk is dit gewoon t standaard temp van je kleintje.

mijn temp is bv 36. die van mijn oudste 36,5, van mn middelste keurig 37 en de jongste zit ook op de 36/36,5.
dit zijn gewoon onze normale temperaturen.

als je geen kruikje geeft, voelt ze dan echt koud aan?

wat betreft het meer wakker zijn:

ook dat is per persoon verschillend.
mijn oudste was een echte slaapkop en sliep eigenlijk de hele dag door en met 6 maanden was ze iets meer wakker. ( zeg dat ze vanaf haar geboorte van de 24 uur 20 uur sliep en met 6 maanden was dat 15 uur)

mn middelste was precies andersom. die was vanaf haar geboorte al gelijk allert. sliep heel weinig 9 te weinig want die was juist 20 uur per etmaal wakker!)

dus als ze na haar fles niet wilt slapen, dan hou je haar toch lekker bij je? lekker in de box laten spelen, lekker met jou spelen of lekker in de wipstoel.
en dan na de volgende fles weer lekker naar bedje.
je kind geeft zelf wel aan wanneer ze wilt slapen. en als ze dat niet wilt, kan je haar moeilijk dwingen he :)

groetjes, do

Terug
Bovenaan