Wat zouden jullie doen?

tamjo

New member
Hoi allemaal, hier alles goed inmiddels alweer ruim 22 wk zwanger! Maar ik heb een vraagje! Tegen de tijd dat de kleine meid word geboren is mijn zoontje 20 maanden hij loopt al wel en tegen die tijd waarschijnlijk helemaal goed en rent hij ws ook wel haha!

maar ik zit nou te twijfelen of ik voor zo een draag ding moet gaan zo een lodger idee( draagzak vind ik helemaal niks daar bungelen ze zo in) en/of een meerijdplankje achter de kinderwagen! Of beide!

Ben bang dat hij nog te klein is om goed op het plankje te kunnen staan! Heeft een van jullie hier ervaring mee?
 
Hi meis,

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar er zijn ook een soort van krukjes voor aan je kinderwagen ipv de plankjes om op te staan... Lijkt me ook geen verkeerd idee!

Wat mij ook een idee lijkt (maar ik weet niet of ze nog bestaan) dat zijn die kinderzitjes voor op de kinderwagenbak, die kon je erop vastklikken... Ik weet zéker dat ik ze vroeger gezien heb maar het lijkt alsof ze uitgestorven zijn...
 
Ik heb nog even gekeken voor je, op deze website staa n verschillende mogelijkheden:

http://www.pasopshop.nl/contents/nl/d431_Voetenplankje_Meerijdplankjes.html
 
hoi,