Wat zouden jullie doen?

tamjo

New member
Hoi allemaal, hier alles goed inmiddels alweer ruim 22 wk zwanger! Maar ik heb een vraagje! Tegen de tijd dat de kleine meid word geboren is mijn zoontje 20 maanden hij loopt al wel en tegen die tijd waarschijnlijk helemaal goed en rent hij ws ook wel haha!

maar ik zit nou te twijfelen of ik voor zo een draag ding moet gaan zo een lodger idee( draagzak vind ik helemaal niks daar bungelen ze zo in) en/of een meerijdplankje achter de kinderwagen! Of beide!

Ben bang dat hij nog te klein is om goed op het plankje te kunnen staan! Heeft een van jullie hier ervaring mee?
 
Hi meis,

Ik heb er nog geen ervaring mee, maar er zijn ook een soort van krukjes voor aan je kinderwagen ipv de plankjes om op te staan... Lijkt me ook geen verkeerd idee!

Wat mij ook een idee lijkt (maar ik weet niet of ze nog bestaan) dat zijn die kinderzitjes voor op de kinderwagenbak, die kon je erop vastklikken... Ik weet zéker dat ik ze vroeger gezien heb maar het lijkt alsof ze uitgestorven zijn...
 
Ik heb nog even gekeken voor je, op deze website staa n verschillende mogelijkheden:

http://www.pasopshop.nl/contents/nl/d431_Voetenplankje_Meerijdplankjes.html
 
hoi,
ik vind de meerijplankjes een ramp! je loopt er altijd of tegenaan of je loopt aan de zijkant ernaast omdat je er anders tegen schopt! er zijn idd van die plankjes waarop een zadeltje zit, dan kan hij zitten. maar mijn tip is gewoon een tweedehandse duowagen aanschaffen! wij hebben een urban jungle duo wagen op MP gekocht, in 1 woord IDEAAL! je kan overal in omdat hij niet heel breed is. je kan dus gewoon door een gewone deur, je hebt geen gedoe dat ze van het plankje afkomen of niet willen staan of niks kunnen zien, je kan lekker doorlopen, dat vind ik een groot voordeel omdat ik een kwartier moet lopen voor ik op het dorp ben. met die plankjes loop je toch niet zo handig, en wil je een eind met de wagen gaan lopen dan is zo'n plankje ook niet zo handig omdat ze moe worden na een tijdje.... dat zijn mijn gedachten hihi.. succes!
 
haha als ik mijn verhaal zo lees staat het er wel heel 'logisch', maar ik vergat te zeggen dat onze oudste een behoorlijke drukteschopper is, die dus niet op zo'n plankje wil blijven staan enz... dus die zit gewoon nog lekker in de wagen erbij (is nu bijna 3), en ze vinden het supergezellig :)! alleen bij de Kruitvat naarbinnen gaat niet ;) maar daar heb je met een eenlingwagen ook problems :p, verder heb ik nog nooit ergens niet naar binnen gekund!
 
Terug
Bovenaan