Wat zouden jullie doen?

Vandaag telefoon gehad dat de operatie naar voren gehaald kon worden. Hij wordt 12 november opgenomen en 13 november geopereerd. Nu belde mijn oudste broer dat ik Koen wel bij hun mocht brengen die week. Een heel fijn aanbod natuurlijk. Mijn schoonzus neemt dan een week vrij en ik hoef niet over Koen na te denken dan. Maar ik wil Koen graag ook dicht bij me hebben. We gaan proberen in het Ronald Mcdonaldhuis te slapen als er plaats is en anders nemen we een hotel in de buurt. Als we met zijn tweeen bij Tjerk zijn, is er voor Koen opvang mogelijk in het huis. Kan dan gewoon eten koken, wassen, voor Koen zorgen en zijn we allebei toch dicht bij Tjerk zodat er altijd 1 van ons bij hem is. Omdat mijn schoonzus dan die week vrij moet maken, willen ze dat wel snel weten, maar ik twijfel zo. Vind het helemaal niks dat ik Koen dan een hele week niet zie. Ik weet wel dat hij daar ook in goede handen is, maar heb hem liever vlakbij. Kortom, wat zouden jullie doen. Ik weet wel dat we dat zelf moeten bepalen, maar het kan verfrissend zijn hoe jullie er over denken.

ik zou persoonlijk koen mee nemen. is toch een beetje afleiding. en als je hem dan mee meent naar tjerk is het voor hem misschien ook wel fijn koens geluidjes te horen. iets bekends op papa en mama na.

Ik zou Koen ook meenemen, als het voor een dag zou zijn ok, maar een hele week, ik moet er niet aandenken..(mijn persoonlijke mening)
En mocht het echt niet gaan met Koen erbij is daar altijd een mouw aan te passen..

Ik zou Koen ook meenemen!!
Ik moet er net als de andere dames niet aandenken om een van mijn kids een week te moeten missen.
Het lijkt mij juist heel fijn dat hij mee gaat toch afleiding en voor Tjerk ook vertrouwd en fijn.....
Daarbij heeft het ronald mc donald huis er goede opvang.....

Maar maak ik nu ook op uit je berichtje dat de OK sowieso 13 nov plaats vind?

xxx

Ik durf mijn mening al bijna niet meer te geven. Maar ik zou Koen niet meenemen. Misschien dat hij wel een paar keer op bezoek kan komen, dat zou heel fijn zijn.
Maar ik denk dat jullie het al druk genoeg zullen hebben die week, en misschien is het fijn dat jullie even wat kunnen uitrusten want de periode na de operatie zal ook best vermoeiend zijn.
Maar ik snap best dat je hem mee wilt nemen, lekker dicht bij je. Kan hij niet een paar dagen logeren, en als de operatie voorbij is van Tjerk dat hij bij jullie komt?
Ik geef maar ideeën, ik zou het zelf ook heel moeilijk vinden om die beslissing te nemen.

ik zou koen ook niet mee nemen
hoe naar ook maar denk dat het voor jullie
dan beter is dat julli ook je rust krijgen

dan kan hij idd wel een paar keer op bezoek komen bij tjerk.
maar denk dat het voor jullie al druk genoeg
is als tjerk in het zieken huis licht.

wens jullie veel sterkte
en suc6
hoop dat je de juiste beslissing kan nemen.

poeh das een lastige.
wordt je famillie eindelijk wakker, krijg je dit dilemma.

Ik kan me voorstellen dat je Koen dicht bij je wilt hebben. Na de operatie is het misschien even niet mogelijk om stevig met Tjerk te knuffen. En om dan ook koen nog niet om je heen te hebben, moeilijk.

aan de andere kant doe je Koen er een plezier mee. het is hectisch. vreemd.

afwachten hoe het met tjerk gaat direct voor en na de operatie.
Misschien half/ half. De dag voor, van en na de operatie bij je broer. Dan kunnen jullie er helemaal zijn voor Tjerk. En voor elkaar. vlak dat ook niet uit.

heb je je dilemma ook met je broer en schoonzus besproken? Misschien hebben zij een verhelderende kijk?

kalm aan meis,
smooty

Mijn man en ik staan wat dat betreft recht tegen over elkaar. Ik wil koen mee, man niet. Maar jongste broertje werkt in Rotterdam en heeft aangeboden om koen 's morgens te brengen en 's avonds mee naar huis te nemen. Hij slaapt dan bij mijn moeder. We bekijken het van dag tot dag dan. Mijn moeder komt met koen mee. Dus ook wat meer ruimte voor ons. We hebben er ook nog over gedacht om hem een paar dagen te brengen. Die optie hebben we nog open staan. Blijft lastig natuurlijk. En weet ook nog niet goed hoe we het precies gaan doen.

Bedankt voor jullie meningen. Ze geven precies het dubio aan haha.

@mamavfloortjejochem. Kregen vrijdag 27 november te horen. Maar ze belden gisterenochtend dat ze door uitval 13 november plaats vrij hebben.

@cass omdat jouw mening anders is, wil niet zeggen dat je hem niet mag geven. Graag zelfs ;)

Terug
Bovenaan