Vandaag telefoon gehad dat de operatie naar voren gehaald kon worden. Hij wordt 12 november opgenomen en 13 november geopereerd. Nu belde mijn oudste broer dat ik Koen wel bij hun mocht brengen die week. Een heel fijn aanbod natuurlijk. Mijn schoonzus neemt dan een week vrij en ik hoef niet over Koen na te denken dan. Maar ik wil Koen graag ook dicht bij me hebben. We gaan proberen in het Ronald Mcdonaldhuis te slapen als er plaats is en anders nemen we een hotel in de buurt. Als we met zijn tweeen bij Tjerk zijn, is er voor Koen opvang mogelijk in het huis. Kan dan gewoon eten koken, wassen, voor Koen zorgen en zijn we allebei toch dicht bij Tjerk zodat er altijd 1 van ons bij hem is. Omdat mijn schoonzus dan die week vrij moet maken, willen ze dat wel snel weten, maar ik twijfel zo. Vind het helemaal niks dat ik Koen dan een hele week niet zie. Ik weet wel dat hij daar ook in goede handen is, maar heb hem liever vlakbij. Kortom, wat zouden jullie doen. Ik weet wel dat we dat zelf moeten bepalen, maar het kan verfrissend zijn hoe jullie er over denken.