Wat zouden jullie doen???

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik heb ff jullie advies nodig......

Ik ben vorige week zondag ongesteld geweest. Minder dan normaal en zonder buikpijn enz. Nu had ik gisteravond weer 3 klodders dikke sljm waar ik draden van kan maken....... Dat is toch veel te vroeg?! Gister had ik al zn gevoel in mijn buik dat ik dacht dat lijkt mijn eisprong wel......

Nu dacht ik om vandaag ovulatietesren te gaan doen ( heb er nog 7) maar heb geen zin om weer nieuwe te bestellen. Volgens mijn berekening zou ik pas over 2 weken minn vruchtbare dagen hebben.

Wat zouden julie doen?

Bleh ben ik er weer mee bezig terwijl ik dat niu net niet wilde deze ronde.....

Fijn weekend!

Nu klussen en over twee weken klussen? Dan hoef je de testen niet te gebruiken! Ik zou naar je lijf luisteren!

Idd gewoon klussen. Je weet nooit. Als je echt nu je eisprong hebt, heb je zelfs kans dat je met de testen al te laat bent.
Luister naar je lichaam ( nu een keertje wel ) en lekker klussen dit weekend!

Liefs Daisy

Ik sluit me aan bij de ideeen van jcswg en daycey. Veel klusplezier dit weekend!

Hey beauty,

Ik zou gewoon een keertje testen. Ik zou zelf toch best wel nieuwschierig zijn. Je hebt er toch 7..
En net als wat de dames zeggen, gewoon lekker klussen het weekend!

Succes!
Liefss xx

Ik zou ze gewoon om de 2/3 dagen klussen dan mis je hem sowieso niet..
En nu al een eisprong dat kan best dat heb je hem vroeg net zo als sommige mensen hem laat hebben..
Het enigste wat vast ligt is dat er 14dagen na eisprong je ongesteld word

Ik zou klussen en blijven klussen, helpt waarschijnlijk meer dan die ovulatie testen ;)))

Terug
Bovenaan