Wat zullen we vandaag weer aantrekken?

Ik heb zelf altijd moeite met de keuze wat ik aan zal trekken, maar dat heb ik bij mijn kleine meisje ook... pfff Hebben jullie daar ook last van?

Vanmorgen zag ze er zo leuk uit: wit rompertje, spijkerjurkje, witte capri met bloemetje (van Bonnie Doon) en witte sokjes.... om op te vreten. Moet ik eigenlijk een foto van maken....

Groetjes,
Marie-José

P.S. Ik heb nu pauze.... hihi

ja dat heb ik ook, vooral omdat ik mijn eigen broeken nog niet pas grrrrr krijg ze wel dicht maar dan hangt er echt een verschrikkelijk babyrand overheen blllhhhh
en ik ben die zwnagerschapsbroeken ook wel zat nu.

jadey heeft hele leuke kleding en echt alles staat haar dus voor haar is het niet zo moeilijk alleen wat het weer hier in nederland betreft wel.....

gr tammy

hahah ja ik heb dat ook ik sta echt 5 min te zoeken van wat trek ik selina nu weer aan ze groeit ook zo snel dat ik soms weer excuus heb om weer te gaan shoppen en wat zwangerschaps broeken betreft indd die ben ik nu ook wel zat en dan indd die blubberbuik die ik heb zeg blehhh ben hard aant lijnen enzz dus hopelijk snel weer normale broeken aan.komt vanzelf goed meiden we hebben er iets moois voor terug

liefs tara

Sinds half mei ben ik aan het Sonja Bakkeren geslagen en kan ik mijn gewone kleding aan.... Ik was na 2 zwangerschappen vlak achter elkaar bijna 100 kilo.... Ik heb bijna niets gegeten tijdens de zwangerschap en toch zoveel aangekomen???? Als ik iets at, dan kon ik het gelijk weer terugbrengen hangend boven  het toilet
Maar we houden hoop en gaan stug verder met Sonja!

He dat sbakker helpt dus wel, of sport je ook nog?
ik heb haar boek wel gekocht, maar wil na de zomer als ik weer moet werken pas beginnen. Ik heb tijdens mijn zwangerschap ook niet meer gegeten dan normaal maar ben toch van 73 kilo naar 92 gegaan boehoe.
sta nu op 80 en de rest wil niet.....
wil in sept ook gaan sporten....

gr tammy

oh erg he die buik.....ik moet ook echt aan het lijnen en aan het sporten en buikspieroefeningen. Heb echt zo'n rand over mijn broek hangen. Wijde kleren aan gaat nog wel, maar alles dat maar een beetje tekent, ziet er niet uit!!! Grrrrr. En heb nooit moiete gehad met mijn gewicht. Maar nu.....ging laatst even kleren kijken, paar bloesjes en t-shirts gepast. Zelfs in maat 44 zag ik eruit als een worst (heb normaal gesproken 40.......).

Ik ben nu zo'n 12 kilo afgevallen met hulp van Sonja.... Ik heb een legmagic gekocht via Tellsell (of iets dergelijks) om iets te doen aan die veel te dikke benen.... Is echt heftig!
Ik heb ook nog een cursus gevolgd 'gym na de bevalling'. Daar hebben we veel aan buikspieroefeningen gedaan. Ik probeer dat ook nog stug vol te houden. Gaat best wel goed, maar ik denk niet dat ik mijn oude postuurtje terug krijg. Maar ik heb er wel een heel mooi meisje voor in de plaats gekregen!!!!! Veel belangrijker. Toch?
Gr.Marie-José

Terug
Bovenaan