wat??

Ik krijg ineens van mensen allemaal de vraag wat wij willen voor een kraamcadeau...ja jezus geen flauw idee wat moet je vragen aan mensen..kwa kleertjes heb ik al zelf zoveel verzameld en schoentjes en slofjes en knuffels en speeltjes en mutsjes...wat vraag je dan aan mensen ...luiers?????

Inmiddels hebben 3 kids en hebben eigenlijk wel voldoende. We hebben besloten om geen kraamcadeaus te vragen, maar het geld te doneren aan een goed doel.
Ik vond het ook zo zonde als je kraamcadeaus krijgt die je niet leuk vind.
Succes er mee

yep....cadeaubonnen van de etos en de hema.

leuk voor kleertjes en luiers en zalfjes enz enz enz

of een leuke cadeaubon voor de douglas voor de mama die zo hard heeft gewerkt. is ook zeer fijn.

x jessica

Jaa een bon voor MAMA!!!!! :D Maar dat zullen de meeste wel niet doen Haha!

Maar idd bonnen van hema enzo zijn ook wel leuk, en heb je echt genoeg, dan kun je idd geld schenken aan een goed doel, of het geld op de spaarrekening van je kleintje zetten!

En zeg zelf een paar leuke kleine kadootjes zijn altijd erg leuk om te krijgen!!

Liefs

Wat misschien ook leuk is om te vragen en ik er nog niet tussen heb zien staan is voorlees boeken van Jip en Janneke, Nijntje, Dikke dik na ja verzin maar raak wat je leuk lijkt om straks voor te lezen aan je kleintje!

En inderdaad bonnen is echt een goeie!

gr. janne van krukel!

Na een jongen en een meid hebben wij inderdaad ook alles al. Wij willen ook echt geen kleertjes en speelgoed meer.

* Boeken en cadeaubonnen blijven leuk
* geld voor goede doelen waar andere moeders en kinderen mee geholpen worden.
* geld voor een nieuwe kinderstoel
* geld voor grotere dingen, zoals een zwemvest, een fietsje of zoiets.
* leuk tijdschrift voor jezelf, zoals J/M, Ouders van Nu of een lekkere glossy
* ipv een tastbaar cadeau een klusje of een keer lekker koken in de kraamtijd.
* iets voor de grotere kinderen ipv de kleine.

Terug
Bovenaan