Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoi allemaal, even een vraagje. Mijn zoontje is 4 maanden en mag officieel dus nog geen water maar hij is heel schor en heeft veel last van zijn keel, gaven jullie dan wel water of hebben jullie andere tips? Alvast bedankt!
Heeft hij er oom echt last van, huileriger? Krijgt hij fles of borstvoeding? Water mag op zich wel is alleen niet nodig. Bij bostvoeding zou ik gewoon iets vaker aanleggen. Bij flesvoeding iets vaker kleinere flesjes. Zuigen op een speen (ofzo) kan ook werken.
Sterkte ermee.
Bedankt voor je reactie! Ja, hij huilt veel je merkt goed dat hij er last van heeft.. ik leg inderdaad vaker aan maar daar krijgt hij naar mijn idee juist meer slijm van.
Water is echt nog niet goed op deze leeftijd, dus dat zou ik niet doen. Ik zou hem inderdaad vaker aanleggen bij borstvoeding. Verder naar de dokter als hij echt last heeft .
Extra water geven is niet nodig. En het zal ook niet helpen verwacht ik.
Schorheid komt door een verkoudheidsvirus denk ik. Hij zal ook wat hoesten en snotterig zijn? Mijn kinderen zijn momenteel (alweer) giga verkouden. Die kleine (8 maanden) is ook schor. Ik gebruik druppels van vsm die je mag gebruiken voor kinderen onder de 1. En luuf balsem. En zo nu en dan een zetpil als ik merk dat hij echt pijn heeft. Misschien dat je dat nog kan overwegen?
Als je borstvoeding geeft inderdaad wat vaker aanleggen, als hij verkouden is maakt jouw lijf meteen de juiste antistoffen aan dus is hij er ook nog eens sneller vanaf. Water zou ik niet doen.