Water afscheiding ovulatie of niet?

Hey allemaal,
Ik zit momenteel op een traject om zwanger te worden. Ik heb sinds gisteren (eindelijk!!)een follikel van 24mm. Ik zou dus eigenlijk mijn eiersprong moeten hebben alleen ik wil geen ovulatie testen gaan doen of temperaturen. Nu was ik wel benieuwd of jullie een eiersprong hebben kunnen herkennen door afscheiding. Ik heb nu al 3 dagen last van “water” afscheiding. Daarmee bedoel ik letterlijk water/vocht en niet iets waarmee je draden kunt maken. Vandaag is het vocht wel erg veel… maar niet zoals dat ik het overal zie als een eiwit substantie zegmaar.

Iemand die hetzelfde had? Of mij hier meer over wijs kan maken?
krampen heb ik door pcos eigenlijk altijd in de baarmoeder dus een eiersprong voelen gaat eigenlijk ook niet. Nu moet ik zeggen dat ik vandaag weinig last heb van krampen.

Liefs,
 
Ik zou zeggen dat het tijdens je ovulatie juist het tegenovergestelde is van waterig; plakkerig/glibberig en juist niet dun. Maar goed dat is ook maar gewoon weer de ervaring van 1 iemand . Hopelijk krijg je meer reacties.
 
Oestrogeen kan je afscheiding wel iets dunner maken. En dat neemt toe vlak voor je eisprong.

Maar als je het zeker wilt weten zijn testen toch het meest betrouwbaar. Mag ik vragen waarom je dit niet wilt?
 
Ik zou zeggen dat het tijdens je ovulatie juist het tegenovergestelde is van waterig; plakkerig/glibberig en juist niet dun. Maar goed dat is ook maar gewoon weer de ervaring van 1 iemand . Hopelijk krijg je meer reacties.
Dank je wel voor je reactie ik was heel benieuwd naar jullie ervaringen dus ik hoor het graag
 
Oestrogeen kan je afscheiding wel iets dunner maken. En dat neemt toe vlak voor je eisprong.

Maar als je het zeker wilt weten zijn testen toch het meest betrouwbaar. Mag ik vragen waarom je dit niet wilt?
Vanwege pcos geven de testen bij mij eigenlijk altijd wel een streepje aan. Ik probeer er ook niet teveel mee bezig te zijn en wil daarom ook niet steeds temperaturen of testen. Ik word wel steeds geconfronteerd met waterachtige afscheiding dus ik dacht misschien heeft iemand anders hier ook ervaring mee.

Oestrogeen zou het best kunnen zijn? Zou dat ook 3 dagen of langer aan kunnen houden dan? Dank je wel voor je reactie :) liefs
 
Hoi!

Ik hebzelf ook PCOS en bij mij gaven de LH-testen steeds geen streepje. Ik volgde daarom de afscheiding ook en was ook erg waterig. Soms dacht ik dan wel te zien dat die wat elastischer leek.
Toen ik letrozol nam deed ik LH-testen en volgde ik mijn afscheiding. Toen zag ik echt wel een erg groot verschil in de elasticiteit, echt precies zoals je overal leest. Dit was telkens dichtbij dat de LH-test een piek gaf.
Bleek dat ik voorheen (bijna nooit) een eisprong had.
Hopelijk volgt de elasticiteit snel! Kan zijn dat de eisprong nog eventjes op zich laat wachten.

Veel succes!
 
Ik heb ook letrozol nu dus misschien dat het inderdaad nog even op zich laat wachten. Vandaag is het twee dagen geleden dat ik op 24mm zat. Morgen heb ik weer een echo om te kijken of het eitje gesprongen is en anders krijg ik een injectie.

Vandaag heel veel last van mijn borsten en vooral de tepel. Heb je daar ook last van gehad? Ik had voor mijn miskraam een aantal maanden terug, nooit last hiervan. Nu wel veel borst/tepel pijn.

Liefs
 
Ik heb nooit echt last gehad van de letrozol (ongeacht welke dosis) maar dat verschilt natuurlijk van persoon tot persoon :) pijnlijke borsten kan wel een teken zijn van een aankomende eisprong, lees ik :)
 
Terug
Bovenaan