Water afscheiding

Hey,hallo,

Wij proberen om zwanger te worden. Normaal zou ik 5 december mijn eisprong moeten krijgen. Dus zit ik in mijn vruchtbare periode sinds 30 november. Nu hebben we gemeenschap gehad op 30/11, 2/12 en 3/12. Sinds een dag of 2-3 merk ik enorme waterige afscheiding maar echt heel veel. De geur is hetzelfde (soms ietsje sterker) kan dit iets betekenen? Wij hebben natuurlijk ook 24/11,25/11 ,26/11 , 27/11 en 28/11 ook gemeenschap gehad. Alle tips zijn welkom want deze afscheiding heb ik nog nooit gehad.

Groetjess
 
Niet te vroeg juichen, maar meer afscheiding kan een zwangerschap symptoom zijn. Maar wacht vooral de juiste periode af voor een echte zwangerschapstest.

Als je pas op 5 december een eisprong moet hebben, kan die nu nog eigenlijk niet bevrucht zijn.

Misschien zijn de klieren wel gewoon actiever dan anders rond de eisprong door intensief gebruik of zo.
 
Waterige afscheiding kan ook voorkomen in je vruchtbare periode. Je kunt ook even billings-methode toepassen. Dus iets dieper voelen en kijken wat de structuur van het slijm rond je baarmoedermond is. Als dat heel elastisch is (dat je draden kunt trekken ervan) dan is dat een teken van een eisprong die eraan komt.
 
Terug
Bovenaan