water in fopspeen

Jullie hebben vast ook wel eens water in de fopspeen na het uitkoken. Op de verpakking van de speen staat dat je dat water eruit moet knijpen. Bij mij lukt dat niet helemaal. Zou dat erg zijn? i.v.m. bacterien. Ik vind het zonde om weer al een nieuwe speen te kopen.

Na het uitkoken zitten er bij mij ook een paar druppeltjes water in (ik neem aan dat je dat bedoeld?). Die krijg ik er ook niet allemaal uitgeknepen.
Ik kook ze nu ook niet zo vaak meer uit als in het begin. Maak me ook niet zo druk om bacterien van dat water, hij stopt al het speelgoed in zijn mond. Dat lijkt me smeriger dan een uitgekookte speen.

Judith

hoi,
Als je daar bang voor bent, kan je misschien beter de speen van Nuby uitproberen.
Die zien er wel gek uit maar die hebben een open achterkant zodat het water er gewoon uitloopt. En ze hebben geen ring, handig voor als je kindje s'nachts op de buik gaat slapen.
Ik koop ze altijd bij de kruidvat maar zijn vast ook wel ergens anders verkrijgbaar!
Ik zou zeggen probeer dat gewoon een keer uit!
Groetjes Loes, mama van Stijn.

hoi,
ik heb dat ook (bibi speen). ik knijp het er gewoon zo goed mogelijk uit en wat nog blijft zitten is toch gekookt water, dus niet zo erg. het gebeurt ook bij nieuwe spenen bij mij, die zijn dus echt niet kapot!

groetjes!

Terug
Bovenaan