water met babys hoe weet je het?

hallo dames ik wil vragen een baby kan   toch niet zeggen ik wil water ,en als je water geft ik bied het ze drinkt het en als ze niet wil drinktze het niet en als een baby de water niet wil drinken hoe weten jullie het?
en hoe weten jullie dat ze dorst heeft zijn er dingen dat wij kunnen weten misshien wil de baby water en wij gefen dat dit om de moment dat ze de water nu wil
liefs adama
alle tips welkom..

Babies van 7 maanden zijn heel slim en kunnen al heel veel 'zeggen', als je als mama goed oplet!
Vaak maken ze bepaalde gebaren of geluidjes als ze iets bepaalds willen.
En anders gaan ze gewoon huilen.

Mijn dochtertje is van 11 september dus ook bijna 7 maanden. Water drinken wil ze sowieso niet, ze toont dit door haar lippen stijd op elkaar te houden, een vies gezicht te trekken of met haar armpjes te zwaaien. Ze is hierin dus heel duidelijk. Ze gaat ook dikwijls geluiden maken ipv drinken/eten en dan weet ik genoeg. Ik wacht even en bied het haar opnieuw aan, wil ze dan weer niet dan laat ik het even voor wat het is.

Groetjes Esther

Hoi Adama,

als je dochter gewoon alle flesjes krijgt van het voedingsschema, krijgt ze voldoende vocht binnen. Op warme dagen kun je haar een flesje water in de handjes geven: als ze dorst heeft, drinkt ze vanzelf wel.

Groetjes, Marijon

ja ze doet ook geluidjes ze word boos ze spugt de water terug,ze maakt ook geluidjes de zelfde dingen en als ze wilt dan drinkt ze het gewoon ze huilt niet maar ze laat het weten dus je moet bieden als ze drinkt dan drinkt ze en als ze niet drinkt dan drinkt ze het niet toch?
liefs adama

Terug
Bovenaan