Water plezier

hoi hoi
zijn jullie baby's ook zo van die water-ratjes.
die van mij ieders geval wel hij ligt graag in de douche bak, het baby badje is al te klein. hij wil het liefste met zijn beentjes en armpjes spatteren en zoveel mogelijk water knoeien.

groetjes jessica moeder van mitchel (10-08-2006)

Tess vindt het ook erg leuk, ik ga al een tijdje met haar babyzwemmen en ze vindt het helemaal geweldig. Zelfs als ze onder water gaat huilt ze niet.
Wat wel erg grappig is dat als Tess in badje ligt dat ze alleen met haar linkerbeentje trappelt, dat gaat tegenwoordig zo hard dat het water eroverheen gaat.

Sandra mv Nick en Tess

Dit is chelsey met haar nichtje demi in bad, dit is een zitje voor in bad,die ik gekocht heb bij prenetal, en hij is echt ideaal!!! En ze vind in bad gaan echt super, we gaan vaak samen, echt leuk, ook voor mama, hihi!!

Groetjes Elise

Hoi Pauline,

Idd tot 8 of 9 kilo is die, maar ik heb al gekeken en ze hebben ook een soort zitje, waar ze rechtop kunnen zitten, die is voor als ze groter zijn, die ga ik halen als dit niet meer gaat, want ik heb er zoveel plezier van, ze gaat eigenlijk alleen maar in het grote bad, en zij vind het ook heerlijk, kan ze lekker spatteren enzo!

Groetjes Elise

Terug
Bovenaan