Water spugen

<p>Hoi</p><p>Mijn dochter 7 maand oud spuugt elke keer na +-10min het water uit wat ze heeft gedronken bij diksap roosvisee of ranja niet waar kan dat aan liggen? koud lauw of warm water maakt geen verschil</p>

't kan zijn dat ze even moet wennen. Onze zoon spuugde z'n water eerst ook uit toen we net begonnen ('t kwam gewoon weer omhoog) nu niet meer. Hij is nu 8 maanden. Voor ons is water, ranja en diksap natuurlijk gewoon vloeistof, maar volgens mij is dat in een babymaag niet helemaal 't geval. Ik hoorde laatst ook dat 't vrij pijnlijk voor ze kan zijn om water te spugen, omdat dat  'hard' is (kalk). Onze zoon drinkt nu uit een anti lek tuitbeker en dat gaat heel goed. 

Hoi
Ze drinkt het meestal uit een 360 beker maar kalk dat zou m dan best kunnen zijn zal straks water koken en laten af koelen dan is de kalk er uit en k8jken of dat verschil maakt dadank jullie wel 

[quote quote=10219607]Hoi Ze drinkt het meestal uit een 360 beker maar kalk dat zou m dan best kunnen zijn zal straks water koken en laten af koelen dan is de kalk er uit en k8jken of dat verschil maakt dadank jullie wel[/quote]
Gaat kalk door koken uit water? Nooit geweten. Zo leer je nog is wat

Terug
Bovenaan