ik doe koud water, poeder, schudden (rondjes draaien anders komt er te veel lucht in) en daarna opwarmen in de magnetron dan nog 2 keer rond draaien en dan geef ik t haar.
ik geef nu weer ah eigen merk. heb een paar weekjes nutrilon forte gegeven maar hoeft nu niet meer.
als we weg gaan heb ik altijd 1 flesje klaar in de tas zitten.
je weet immers nooit wat er onderweg gebeurd. (metro die opeens stilstaat, je staat met pech met je auto of wat dan ook. je kan met die dingen wel even zoet zijn, maar je kind moet kunnen eten! dan liever maar koude voeding dan helemaal geen voeding!!!!)
ga ik lang van huis weg, zoals elke week naar mn moeder toe, dan neem ik een bewaardoosje met 3x poeder daarin (zijn 3 doosjes op elkaar gestapeld)
in de luiertas zit hier altijd:
1 doosje voeding
1 flesje kant en klaar
luiers, ligt eraan hoe lang ik weg blijf, maar ik zorg altijd dat als ze bv een acute diaree aanval krijg, ik niet zonder luiers zit
schone kleertjes
2 spuugdoekjes
luierdoekjes
op dit moment zit er standaard ook zonnebrandcreme in. t weer is zo verradelijk als de pest op dit moment
en dan nog luiers,kleertjes enz voor mn andere dochter.
even over de voeding terug... 2,5 jaar geleden MOEST ik echt water koken. dit werd me echt op het hart gedrukt toen door t cb en mn moeder zei ook dat ik t beter zo kon doen
maar nu mag het blijkbaar gewoon uit de kraan.
de kraamzorg maakte t eerste flesje hier thuis en ze pakte dus kraanwater. eerlijk gezegd schrok ik een beetje en vroeg: wat doet u nou?? whahahaha
en idd, als je ergens vraag of ze een flesje willen opwarmen, maken ze daar 9 van de 10 keer geen probleem van hoor.
mn moeder vroeg het toen een keertje in een restaurant waar ze toen aan t eten waren. die ober zei: we hebben geen magnetron! maar toen heeft de kok dat flesje bij de hete soep gegooid om het zo op te warmen whahahaha. ik heb t nu over 22 jaar geleden hoor, maar k bedoel te zeggen: ai bain marie kan ook hoor, als er geen magnetron is
liefs, do